10 Ocak 2012 Salı

Türk Telekom

Sayın Yetkiiler ;  Türk Telekom’a kayıtlı 0212 324 70 76 numaralı hattımı, internetiyle birlikte 13 Ağustos 2011 tarihinde Gaziantep’e nakil ettirmek maksadıyla Gayrettepe Türk Telekom Müdürlüğüne başvurdum. Şirket başvurumu işleme aldı. Hattım 5 Eylül 2011 tarihinde 0342 339 35 57 numaralı hat olarak aktif oldu. 8 Eylül 2011 gününe kadar internetin bağlanmasını bekledim fakat internet bağlanmadı. TT Net ile Gaziantep Türk Telekom Müdürlüğünü arayarak bağlanmadığını bildirdim. Şirket işlemin sürdüğünü internetin en yakın sürede aktif hale geleceğini bildirdi. Gaziantep Türk Telekom Müdürlüğüne hem telefonla, hem de bizzat başvurmak suretiyle süre azaltmaya çalışmama rağmen bu süre bir türlü gelmedi. Şirketin şuan hatırlayamadığım 0342 555 … ile 444 0 375 numaralı telefonlarına defalarca not bırakmama rağmen herhangi bir işlem yapılmadı.

Şirket tarafından bana sistemin arıza verdiği ve yeniden İstanbul Gayrettepe Türk Telekom Müdürlüğüne başvurmam gerektiği beyan edildi. Gaziantep’te olmama rağmen İstanbul’a gelerek nakil için ikinci defa başvurdum ama bundan da sonuç alamadım. Bir türlü internet faaliyete geçmedi.

En son dayanamayarak hattımı İstanbul’a getirmeye karar verdim. Hattın ve internetin naklini İstanbul’a istedim.  Nakil 15 Ekim 2011 tarihinde 0212 258 66 60 numara olarak faaliyete geçti. İnternetle ilgili yeniden ısrarlı aramalarım neticesinde 21 Ekim 2011 tarihinde bağlandı. Şu anda interneti faal olarak kullanmaktayım. 

Geçen bu 2 ay süre zarfında internetsiz kalmamak maksadıyla ev telefonuma bağlı olarak TT’net modem aldım. Modem anlaşmasında ilk 3 ay bedava olduğunu beyan etmelerine rağmen; tahsilâtına aracılık edilen hizmetler tabiri adı altında ilk ay 45 TL, ikinci ay 100 TL’ye yakın para tahsil edilmiştir.

   Bu konuyla birlikte 2 ay süreyle kullanmadığım internetin parasını peşin olarak ödedim.  Kullanmadığım internet geri ödemesi ile ilgili Türk Telekom Gayrettepe Müdürlüğüne yazdığım dilekçe ile ilgili herhangi bir işlem yapılmadı. Bana söylenen sorumluların bulunarak cezalandırılacağı oldu ama benim sorunum bir türlü çözüme ulaşmadı.. 

 Konuya ilişkin olarak Türk Telekom Gayrettepe Müdürlüğüne verdiğim dilekçe ile ödeme yaptığıma dair banka çıktıları suan bendedır.Ödediğim internet faturaları ile ilgili şu ana kadar sorunum çözülmemiştir.  Müteaatit defalar şirket yetkilileriyle yaptığım tüm görüşmelerimin hiçbir faydası olmamıştır. TT Net ile Türk Telekom şirketi beni maddi manevi çok mağdur etmişlerdir. Yaptığım ödemelerin faiziyle birlikte (yaptığım yolculuk dahil) ödenmesini istiyorum. Kurumunuzca bu konuyla ilgili gerekli hassasiyeti göstereceğinizi yardımcı olacağınızı değerlendirmekteyim.  

 

  Arz ederim.                                                                   

 

                                                                                               Bahadır SELVİ  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder