26 Ocak 2012 Perşembe

Hiç Kullanılmamış Mutfak Dolap Kapıları Sarardı

2008 temmuz ayında Domsan Mutfak firmasından yeni evimiz için yaptırmış olduğumuz mutfak dolaplarımızın beyaz kapaklarında sararma olmuştur. Sözkonusu evde oturulmadı ve dolaplar hiç kullanılmadı. Durdukları yerde beyaz kapaklar sararmıştır. Domsan Mutfak firmasına mail yoluyla ulaşarak (resimleride ekledim) sözkonusu durumu anlattım. İlgili firmadan gelen cevap; mutfağınızın garanti süresinin dolmuş olması sebei ile bedeli karşılığında değiştirilebilecektir olmuştur. Bende garanti süresinin bitmiş olduğunu bildiğimi fakat ürünün hiç kullanılmadığını ve hiç kullanmamış olduğumuz ürününüzde böyle bir durumun ortaya çıkmasında tüketici olarak bizim hatamız ne olmuştur? diye bir soru yönelttim. Fakat ilgili firmadan 8 gün boyunca herhangi bir geri dönüş olmadı. Bende göndermiş olduğum mailimi tekrar gönderdim. Firmadan gelen cevap ise; Mailinizi almış idim. Ancak şu an garanti süresinin dolmuş olması sebebi ile daha önce belirtmiş olduğumuz uygulamadan farklı birşey yapamıyacağımızı tekrar bilgilerinize sunarım olmuştur.Fakat yine kendimize sorup cevabını bulamadığımız ve firmadan istediğimiz sorunun (hiç kullanmamış olduğumuz ürününüzde böyle bir durumun ortaya çıkmasında tüketici olarak bizim hatamız ne olmuştur?) cevabı firmadan yine gelmedi. Firma mailimi aldığını söylüyor fakat ben tekrar mail atmadan geri dönme ihtiyacı, sorumluluğu bile hissetmemektedir. Firmada birisine ulaşabilmek ve geri dönüş alabilmek sizin kendi çabanıza kalmış durumdadır.

Mesut Çiftçi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder