13 Ocak 2012 Cuma

lg r590 u.arz1bt servis problemi

3 NÜSHADAN OLUŞMAKTADIR!!!
TARİH: 29,11,2010
1.NCİ SERVİS FACİASI
Cihaz seri no: 008QTEQ047036,
Servis form no: 1132166
İrsaliye Tarihi:10/12/2010
irsaliye no: Seri D Sıra no: 116621
SAYGI DEĞER TECPRO BİLİŞİM TEKNİK SERVİS  YETKİLİSİ SN.TURAN BEY;
LG R590 U.ARZ1BT MODEL  LAPTOP UMUN PROBLEMİ İLE İLGİLİ MAİL VE TELEFON YOLUYLA GÖRÜŞMÜŞTÜK.2 ADET AYNI MODEL DEN ALDIM.BİR TANESİNDE ÖYLE BİR PROBLEM OLDU DİĞERİNDE HERHANGİ PROBLEM YOK. İLK ALDIĞIMDA DERECELENDİRME YAPTIĞIM ZAMAN İŞLEMCİ VE BELLEK İŞLEVİNDE PUANLAMA OLARAK 6.6 PUAN VERİYORDU. NE OLDUYSA KENDİ KENDİNE PUANLAMAYI 4.6 YA DÜŞÜRDÜ.YÖNLENDİRMENİZ NETİCESİNDE RECOVERY İLE FORMAT ATIP YANİ FABRİKA AYARLARINA DÖNÜŞTÜRDÜKTEN SONRA YİNE DERECELENDİRME YAPTIM YAPTIKÇA 4.5 PUANA BİLE DÜŞTÜ. ARIZADAN DOLAYI MAKİNADAN SOGUDUM.ZATEN MAKİNAYI ALALI 1 AY OLDU. GEREGİNİN YAPILMASINI YENİSİ İLE DEĞİŞTİRİLMESİNİ RİCA EDER. BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM.

NOT. EN KISA ZAMANDA BİLGİ VERMENİZİ RİCA EDERİM

SAYGILARIMLA



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2.NCİ SERVİS FACİASI                                                                                                                        03/02/2011
Cihaz seri no: 008QTEQ047036
Servis form no: 1139492
İrsaliye Tarihi:16/02/2011
irsaliye no: Seri H Sıra no: 518578
Ürün servisinize geldi, tamir edildi gönderildi ama hiç memnun kalmadım.Bir tarafını onarıp bir tarafını bozuyosunuz.Teşekkür ederim.Pc problemli diyoruz, ilk servise geldiğinde 1 aylık cihaz diyoruz değişimini yapın diyoruz, yapmıyosunuz.Tamam yine tamir edilip gönderildi.Onarım (Tamir)  sonuçlarını aşağıda 2.nci sahifede bulabilirsiniz.






3.NCİ SERVİS FACİASI
Cihaz seri no: 008QTEQ047036
Servis form no: 1166433
İrsaliye Tarihi:18/11/2011
irsaliye no: 004658

Cihaz onarılıp gönderildi denildi ama tamir ile  beraber cihazın dahada bozulduğu görülmüştür.
*Cihaz açılıp kapanmaktan sağ ön ve sol birleşme kertleri ses yapıyor.
*Cihaz bekleme konumundan açılınca video çipi ve mavi ekran hatası veriyor.(Ekran Kartı)
( Çıktıları alındı kontrol ediniz!!! )
*Cihaz ram hastası veriyor.
( Çıktıları alındı kontrol ediniz!!! )
*cihazın fanından hışırtı ve ses geliyor.Siz daha iyi bilirsiniz ama burçtan dolayırıdır bilginize.
*Cihaz oyunlarda kasma problemi yapıyor.
*Batarya problemi mevcut.
Sıraladıklarımın resimlerinide siz çok değerli Techpro servisi çalışanlarına delil olarak yolluyorum.Lütfen çıktıları kontrol ediniz.Bu 3. ncü servise gelişi ve her gelişinde başka bir problemle karşılaşıyorum.Ben bu kadar ücret ödeyip rezil bir cihaz istemem.Bir cihaz 1 (bir) yılda 3  (üç) keremi servise gelir.Daha önce Lg dizüstü pc kullandım ama bunun kadar arıza veren bi cihaz görmedim.Siz değerli techpro çalışanları olarak bilgim olmasada !!! donanımsal hata açıkça R590 cihazında görülmektedir.Lg olarak ürünün arkasında durun ve ürünü değiştirin lütfen.Bu seferki tepkim 2 defa servise geldiği gibi olmayacağını bilmenizi isterim.Gerekli olan tüm mecralara başvuracağımdan ve hakkımı arıyacağımdan hiç şüpheniz olmasın.

SERVİSİN ARIZALARA VERDİĞİ CEVAP;

NB RAM MONTAJI YAPILDI.CPU FAN BAKIMI YAPILDI.BIOS UPDATE EDİLDİ.BAŞKA BİR DONANIMSAL ARIZA GÖRÜLMEDİ.TEST OK.

NETİCE: PC BEKLEME KONUMUNA GEÇTİKTEN SONRA AÇILDIĞINDA TEKRAR MAVİ EKRAN HATASI, EKRAN KARTI ÇİPİ VE RAM HATASI VERMEYE DEVAM EDİYOR.FANDA HALA HIŞIRTI DEVAM ETMEKTE.

NURETTİN ALTAN KIZILKAN

ADRES: ANADOLU ENDÜSTRİ KİMYA SAN.TİC.LTD.ŞTİ
İSTOÇ TİCARET MERKEZİ 2.ADA NO:133 MAHMUTBEY/İSTANBUL
TEL:0212 659 32 24
GSMH: 0536 424 03 00

SERİ NO: 008QTEQ047036
M/N:R590-U.ARZ1BT
LG SERİ NO:MEZ55467540
TARİH:…../……../………..

4. SERVİS…..
Cihaz seri no: 008QTEQ047036
Servis form no:
İrsaliye Tarihi:
irsaliye no:
SAYIN LG YETKİLİ SERVİSİ TECPRO BİLGİ TEKNOLOJİLERİ;

Ürünü gayet sağlıklı teslim ettiğinizi söylüyosunuz ama 15 günden fazla kalmasına rağmen hiçbir işlem yapılmadığını siz düzgün bir şekilde test ederseniz görürsünüz.Söylenen arızalara ek olarak unutulan ses kablosunun unutulup tarafımdan tekrar servisinize gelmeme neden oldunuz.Bir tüketiciyi bu kadar mağdur etmeye hakkınız yok.Ücret ödeyip cihazla beraber rezil ediliyorum.3. servise gelişindeki arızalar aynı şekilde devam etmektedir;

*Cihaz mavi ekran hatası veriyor
*Cihaz ekran çipi hatası veriyor
*Cihaz ram hatası veriyor
*Cihazın fanından hışırtı geliyor
*Oyunlarda kasma problemi yaratıyor

PROBLEMLERE ARTI OLARAK OYUN OYNARKEN OYUNDAN ATIP EKRAN KARTININ CEVAP VERMEDİĞİNİ SÖYLÜYOR.




NURETTİN ALTAN KIZILKAN

ADRES:
TEL:
GSM:

SERİ NO: 008QTEQ047036
M/N:R590-U.ARZ1BT
LG SERİ NO:MEZ55467540

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder