30 Ocak 2012 Pazartesi

Iphone 4S sorunu

13.01.2012 tarihinde şişli avea ve apple clup teknik servisinden almış olduğum telefonum 24.01.2012 tarihinde şebeke kısmında aranıyor diye hata verdi. Hİçbir şekilde sim kartı okumadı. E-mei' numarasını BTK' dan sorguladığımda kayıtsız olduğunu gördüm. Telefonumu fabrika ayarlarına döndürdükten sonra e-mei numarasını komple silmiş. Aldığım yere götürdüğümde arızanın kullanıcı hatasından kaynaklandığını, telefonun yapılma olasılığının çok düşük olduğunu, çöpe atmamı söylediler. Ayrıca bu cihazı alırken 100$ extra sigorta ücreti ödedim. Satan firmanın sahibinden.com sitesindeki ilanında kullanıcı hatası olsa dahi telefonun onarılabileceği garanti ediliyor, olmadığı takdirde yenibir cihazın verilebileceği taahhüt ediliyor. Madüriyetimin giderilmesi için gerekeni yapacağınıza inanıyorum. Şimdiden teşekkürler iyi çalışmalar.. (0536 540 65 64 ) mustafa çelik
Cİhazı satın aldığım şirket: pakmaksan iletişim telno: 0212 211 25 87

 

Mustafa Çelik

5 yorum:

  1. AYDIN AYDOĞDU26 Temmuz 2012 11:36

    pakmaksan iletişimden 24/12/2011 de ıphone 4s 16gb telefon aldım 100$ da verim ilave garanti yaptırdım telefonum şuanda kayıt dişı olduğu için kapandı kendilerine ulaşamıyorum şunu anlıyorum ki dolandırıldık

    YanıtlaSil
  2. Biz pakmaksandan iphone4 aldik actirmak icin 100$ aldilar ve 3 ayda bir yasal uyari geliyor bu seferde telefonlarina ulasilmiyor eger burdan telefon almayi dusunen varsa kaziklanmak istemiyosaniz kesinlikle almayin tek bildikleri sahtekarlik

    YanıtlaSil
  3. Bende telefon aldım benimkide kayıt ücreti ödememe rağmen kendilerine kapandı. Şimdi aynı şekilde bende ulaşamıyorum.

    YanıtlaSil
  4. aydın bey konuyla ilgili muhattabanız şevket şeneldir.Kendisi duyduğumuz kadarıyla piyasadan çekilirken personellerinin numarasını bile değiiştirmiştir.bu sebeple devir alan bayiinin parmağı var diye düşünüyorum.ve olayla ilgili Asayiş ve dolandırıcılık masalarına bilgi verdim.ama şunu söylim aldığınız makinelerin üstündeki imeileri başka yerlerde yaptırıp Pakmaksan veya Apple Clup olarak adlandıran bu şirketten aldığınıza dair yasal evrak veya usül evraklarınız varsa mahkemede şikayetçi olma hakkınız bulunmaktadır.

    YanıtlaSil
  5. pakmaksan iletişimden eylül 2011 tarihinde iphone 4 almıştım. pasaport kaydını da onlar yaptılar. şimdi mesaj geldi kayıtdışı kapanacak diye. gittim bizzat taşınmışlar yerinde yoklar. ne yapacağımı şaşırmış bir vaziyetteyim. fena dolandırıldık ne yapmamız gerekir ? telefonun kimin adına kaydedildiğini bulun diyorlar nasıl bulalım ? telefonu şu anda kullanamıyorum. ne yapacağımı da şaşırmış bir durumdayım. yardımcı olabilecek bir arkadaş varmı bu konuda ?

    YanıtlaSil