18 Ocak 2012 Çarşamba

Sigorta

Yapı Kredi bankasından ocak 2011 senesinde kredi çekerek VAN'dan ev aldım.DASK ve sigorta zorunlu olduğundan hem dask hem de Yapı Kredi ye ait olan Yuvam Sigortadan bir yıllık sigorta yaptırdım.poliçelerimi daha sonra alacağımı söylediler.Bu yüzden tapu işlemleri yapabilmek için AXA dan da DASK yaptırdım.daha sonra bankaya gittiğimde poliçelerin hazır olmadığını söylediler.derken Vanda malum depremler oldu evim ağır hasar gördü ve yıkım kararı alındı.poliçelerimin peşine düştüm ve Yapı Kredi YUVAM SİGORTA'sına ait poliçemin iptal edildiğini ve poliçenin kaybolduğunu öğrendim.merkezi asradım poliçe numarası aldım.daha yılı dolmadan hatta 3 ay sonra poliçemi kafalarına göre iptal etmişler.Üstelik bulunsa bile yuvam sigortanın bir şey ödemeyeceğini söylediler.DASK da iki dask ödeyemeceğini söylüyor ve düşük olan poliçeden ödeme için uğraşıyor.ben ne yapayım şimdi?

 

Mehmet Emin Akdağ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder