4 Ocak 2012 Çarşamba

Buzdolabı kapı contası problemi

Sayın yetkili,

Beko 9470 D Nofrost buzdolabımın üst kapı contasında problem var,bu nedenlede nofrost buzdolabı içeri hava alıyor ve karlanma yapıyor. Yaklaşık 3 ay önce bu durumu İzmir/Bornova'daki Beko servisine bildirdim. Buzdolabının üst kapı contasını önce tamir etmeye çalıştılar olmadı, sonra değiştirdiler olmadı, sonra üst kapıyı değiştirdiler ancak takılan kapı orjinal olmadığı için itiraz ettim bu sefer alt ve üst kapıyı tekrar değiştirdiler ancak problem yine çözülmedi, bende garanti kapsamında olan dolabımın yeni bir ürünle değiştirilmesini talep ettim ve bu konuda , Beko müşteri hizmetleri ile defalarca görüştüm ve yaklaşık 6 kere Beko Web sitesinden mesaj yazdım , gerekeni yapıcaz probleminizi çözücez dediler,en son Beko İzmir Bölge mühendisi ile görüştüm ve bu konuşmadan 2-3 gün geçtikten sonra İzmir Merkez Beko servisinden geldiğini söyleyen birisi geldi burdamı oturuyorsunuz diye sordu bizde evet dedik ve gitti...yaklaşık 2 hafta ne arayan oldu nede soran... dün bölge mühendisi ile yeniden görüştüm bu sefer elemanlar hemen geldiler ancak bu seferde dolabı değiştirmemek için sizin yerinizde problem var, dolaba baskı yapmışsınız gibi çeşitli bahaneler öne sürmeye başladılar... bende kendilerine mademki yerde problem vardı neden 1 kere üst kapı contasını, 2 kere üst kapıyı, 1 kerede alt kapıyı değiştirdiniz diye sordum, cevap veremediler ve hala dolabın osunu değiştirelim busunu değiştirelim diye bildiklerini okuyorlar ama bir çözüm bulamıyorlar..kısacası buzdolabım hala kar ve buz içinde Nofrost dolap YESFROST olarak çalışmaya devam ediyor...Bu konuda desteğinizi bekliyorum..Selam ve Saygılarımla.

Mehmet Beklergül

Tel:0507 4486878

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder