25 Ocak 2012 Çarşamba

DSMART üye olana kadar yalan söylüyor!!!

Olayları en başından anlatmak istiyorum, biraz uzun gelebilir ama lütfen okuyun! Öncelikle Dsmarta üye olduğum yıl yani 2009 yılında 2 senelik sözleşme imzalamıştım. Bu iki yıl boyunca görüntüyle ilgili türlü sorunlar yaşadım ve bunları kendilerine bildirmek için aradığımda saatlerce telefonda bekliyordum. Bende işin kısayolunu bulmuştum ve telefonda üye değilim olarak tuşluyordum. Onlarda doğal olarak yeni bir üye diye telefonu açıyorlardı. Bizler bir kere kolumuzu kaptırdık ya kimsenin umurunda değiliz!!! Neyse 2 yıllık sözleşmem bitmek üzereyken ailemin isteği doğrultusunda kayıtlı cihaza geçmek istediğimi bildirmek için aradım kendilerine o an var olan sözleşmemin bitmek üzere olduğunu ve bittikten sonra kayıtlı cihaza geçmek istediğimi bildirdim. Konuştuğum şahıs bana Herşey  Dahil 42.99 Lira ödersem kampanyadan yararlanabileceğimi söyledi bende ne olur ne olmaz diye 6-7 kere teyit ettirdim ve  42.99 Lira İSE kayıt olmak istiyorum dedim oda evet beyefendi fiyatımız 42.99 liradır dedi ve bende kabul ettim. Sözleşmem bittikten sonra sözleşme için gelirler diye düşündüm ki hemen aradılar ve evde olup olmadığımı sordular bende evde aile fertlerinden birileri olduğunu söyledim ve gelebileceklerini söylediler, kurulum için geldiler. Kurulum yapıldıktan sonra ücretin 42.99 Lira olamayacağını asıl ücretin 44.99 olduğunu aileme  söylemişler. Ailem de kurulum ücretinin 24'e bölünmüş olup aylık ücretin üzerine eklenmiş olabileceğini düşünerek sözleşmeyi imzalamışlar. Eve geldiğimde bana anlattıklarında bende böle bir şey olabileceğini düşündüm ve konu kapandı. Taki ben bir bilgi için aradığımda fark edene kadar, aradığım kişi 44.99 Lira olması mümkün değil diyerek fiyatın 46.99 Lira olduğunu söyledi bende itiraz ettim tarih ve saat vererek kendilerine konuşma kayıtlarımı dinlemeleri gerektiğini söyledim ve haber bekledim. Bu sırada bana bu yeni cihaz için ikinci bir üyelik açtıklarını fark ettim. Eski cihaz içinde aradılar ve cihazın benim olabilmesi için ücret ödemem gerektiğini söylendi. İki yıllık sözleşme imzaladığım için cihazın ücretsiz benim olması gerekiyordu, almış olduğum bayii bana böle söylemişti, bende telefonda konuştuğum bayana o cihazın ücretsiz benim olması gerektiğini söyledim. O da tam tersine 60 Lira karşılığı cihazın benim olabileceğini söyledi. Bende yine itiraz ettim böyle bir şey olmaz bir sözleşmeme bakın bir araştırın dedim ve akşamına aynı bayan aradı evraklarınızı inceledik cihaz için ÜCRET ÖDEMEYECEKSİNİZ dedi. Bende teşekkür ederek telefonu kapadım. Aradan belki 1 hafta geçmeden aradılar ve cihaz için 19 lira ödemem gerektiğini söylediler, bunun bir saçmalık olduğunu bir önceki konuşmamda bunun ücretsiz olduğunu söylemişlerdi dememe rağmen karşımda konuşan kişi beni azarlar şekilde böyle bir şey olamayacağını bu cihazın benim olabilmesi için 19 Lira ödemek ZORUNDA olduğumu söyledi. Bende 19 Liranın peşinde olmadığımı bana söylenen sözün arkasında durmalarını istemem rağmen kimse beni dinlemedi ve bildiklerini okudular. Bu olay benim 19 lira ödemeyi kabul etmemle kapandı. Sonra bu bitmiş olan kampanya ile ilgili eve bir fatura geldi. Sözleşmem 3 Aralık günü sona ermesine rağmen Aralık ayına ait faturayı bana ödettirdiler otomatik hesapta olduğu için! Sonra bir baktım o ay ki yeni cihazın kullanım ücreti ile kurulum ücreti gelince artık sabrımın son noktasına gelinmiş oldu! Bu faturalar için  saatlerce telefonda uğraşırken 20 gün içinde 1 aylık kullanım bedeli olan bir fatura daha geldi. Yani sonuçta 20 gün içinde 200 TL para alınmış oldu. Hem  taahhüt ettikler fiyattan 5 lira fazlasını faturalandırdılar hemde 1 ay fazla ücret aldılar. Bu yapılan yanlışlıkları kedilerine anlattığımda her konuşan bana farklı şey söyledi. Yani kurumsal olarak hiçbir ortak noktaları olmadığını fark ettim ki bu eksikliği kendilerine şikayet konusu olarak mail atmama rağmen bana cevap vermediler! Bu şekilde beni oyaladıklarını düşünüyorken bunun gerçek olduğunu da şu şekilde anladım; her konuştuğum şahısa konuşmalarımın dinlenmesi gerektiğini belirttim onlar her seferinde dinleneceğini söylediler ama sonuçta hiçbir konuşmamın dinlenmediğini fark ettim. Taki üyeliğim iptalini istediğim ana kadar. Konuştuğum bayana belki defalarca konuşmalarımın dinlenmesini söyledim ve ertesi günü beni aradığında onlara vermiş olduğum tarih ve saatte böyle bir konuşmanın olmadığını söyledi bende bu konu hakkında gerekirse mahkemeye gidebileceğimi söyledim bunun üzerine bana konuşmaların 1 ay içinde silindiğini söyledi. Bende gerekirse Mahkeme kanalıyla bu konuşmayı temin edebileceğimizi söyleyince tekrar bakılacağını söyledi. Ertesi gün aradığında bütün o konuşmaların dinlendiğini ve söylediklerimin harfi harfine doğru olduğunu kabul etti. Ama başta söylenen 42.99 Lira olan üyelik ücretinin yanlış söylendiğini 46.99 lira dan daha aşağı bir fiyat veremeyeceklerini söylediler. Bunun üzerine benim tüketici haklarım gereği bana söylenen ilk ücretin geçerli olduğunu bu fiyattan 1 lira bile üzerini vermeyeceğimi söyledim ve üyeliğimin iptalini istedim. Yani özetle şunu söyleyebilirim ki DSMART çalışanları telefonda bilgi verirken YALAN söyleyerek tüketiciyi kandırmaktadır. Sizlere bu bilgiyi veriyorum ki bu olayları yaşamayın. Bende bu şekilde haklarımı aramaya devam edeceğim.

 

Berk Nedim

1 yorum:

  1. Arkadasim benimde basima hemen hemen ayni seyler geldi anladigim henuz iptal surecinde olanlari yasamamissin cok zorlu bir surec bekliyor seni Allah yardimcin olsun bunlardan kurtulman dilegiyle

    YanıtlaSil