25 Ocak 2012 Çarşamba

Scooter marka bota 110 tl verdiğime pişmanım

merhaba ben Sivastan yazıyorum . AVM den oğluma Scooter bot aldım 110  tl peşin para verdim ,  2 hafta içinde botlar neye döndü desem , acayıp su çekiyor , yarım saat giydiğinde dersin ki 24 saat derenin içinde gezmişsin , 2 hafta içinde botlar kırıştı yamuldu  2 hafta oldu alalı. Mağazaya gittim faturamla şikayetimi ilettim   eminmisiniz 2 hafta önce aldığınıza dediler  e bakın faturaya orada aldığım tarih yazıyor . Merkeze geri iade ettiler 3 hafta sonta  tutanak tutup geri göndermişler , e her ayakkabı bi miktar su çeker demişler ,  1 miktar su çekiyor onu biliyoruz,su çekmekle kalmadı botlar yamuk yumuk bi tuhaf hal aldı yaw  suç vatandaşın mı ki 110 tl para veriyor  piyasada 40 tl lik botta vardı. Ben ondan almayı bilmiyormuydum . Hakkım haram olsun  ben o botun parası için 1 hafta çalışıyorum  oğlum kış ortasında spor ayakkabı giymek zorunda kaldı :S

 

Sevgül

1 yorum:

  1. Murat Kahraman12 Mart 2012 11:57

    Bence tüketici mahkemesine başvurun tüketici olarak hakkımızı savunmaz ise üreticiler bir miktar su çeker, kullanıcı hatası gibi bahanelerle ürünlerinin kusurlarını görmezden gelmeye devam edeceklerdir.

    YanıtlaSil