10 Ocak 2012 Salı

Müşteri=Enayi politikası güden GARANTİ BANKASI...

Garanti bankası insanları nasıl kandırırız diye baya uğraşıyorlar.Müşterisini salak hatta enayi yerine koymaya çalışan bir banka. Bir personeli öğrenci hesaplarından işletim ücreti alınmayacağını söyledi. O zaman alınan hesap ücretlerini iade edin dedim haklı olarak. Bu kez de öğrenci hesaplarından 10 TL alınıyor diyor. Nasıl diyorum az önce alınmaz dediniz? Siz bana ayrıntılı sormadınız diyor. Resmen insanla dalga geçiyorlar. Ne desek yemek zorundalar diyorlar. Eminim birçok insan Garanti Bankasının öğrenci hesaplarından hesap işletim ücreti almadığını zannediyordur. Ama bugün öğrenmiş bulunmaktayım ki 2010 dan beri açılan tüm hesaplardan az çok hesap işletim ücreti alınıyor. Öğrenci hesaplarından 10 tl alınıyormuş haberiniz olsun. Birbirimizi bilgilendirerek bu soygunculardan haberdar olmalıyız. Tüketici derneğine en kısa zamanda başvurumu yapacağım. Kaç yıl sürerse sürsün. Tek kuruşumu bile bırakmayacağım....

1 yorum:

  1. ben garanti müşterisiyim ilk kredi kartımı garantiden aldım ama hep keriz yerine konmuşum ogluma krediyi aldırdım eşim emekli maşını vede oglum maaşını burdan almamıza ragmen 100 teleye 20 tl işletim ücreti aldılar banka müdürü sanki külhanbey kime şikayet edersen et diyo artı kendi razınız la benden kestiginiz aiidatları şimdi geri istiyom iade etmesseniz tüketici mahkemesine gidecegim eger ordanda bir şey çıkmaz ise avukata verip neye malolacaksa takipçisi olacagım saygılarımla

    YanıtlaSil