13 Ocak 2012 Cuma

Dell Laptop Ürün Değişimi

Merhaba adım Erdem Seçkin. 1 ay önce ankara anatolium avm elektroworld mağazasından aldığım Dell 5110 model laptopum aldıktan 2 hafta sonra arızalandı.Dell'in teknik servisine telefonla ulaşarak bilgisayarımı 2 hafta önce aldığımı, arızanın harddisk'ten kaynaklandığını bilgisayar ekranından okuyabildiğimi söyledim. bana bir test uygulattırdılar ve test sonucunda harddisk'in hatalı olduğunu gördüler. "2 haftada ne oldu da sorun çıkardı?" diye sorduğumda "üretim hatasıdır" yanıtını aldım. sonuç olarak harddiski garanti kapsamında değiştireceklerini söylediler. koçsistem teknik elemanı evime gelerek harddisk'i değiştirdi fakat montaj esnasında wireless adaptörü kırıldı ve kullanılamaz hale geldi. servis elemanı parçayı hemen isteyeceğini ve parça eline ulaşınca haber vereceğini söyledi. 2 hafta boyunca diz üstü bilgisayarımı modemin yanı başında ethernet kablosuyla kullanmak zorunda kaldım. 2 haftalık bir bekleyişten sonra 12.01.2012 tarihinde servis elemanı beni arayarak parçanın ellerine geçtiğini ve arıza tamiri yapacaklarını söyledi. 13 ocak tarihi için randevulaştık ve bu tarihte servis elemanı evime gelerek yeni wireless adaptörünün montajını yaptı. fakat wireless anteninin bir kablosu da zarar görmüştü ve piminin içerisinde kırık parça kalmıştı. ince bir tornavidayla pimin içerisindeki parçayı biraz olsun temizledi ve birazda kaba kuvvet kullanarak pimi adaptöre yerleştirdi ama pim yinede emanet duruyordu. ben bilgisayarımın ilk ayında 2 defa içinin açılarak parçalarının değiştirildiğini bunun içime sinmediğini ve ürün değişimi talep ettiğimi servis elemanına bildirdim. o da bunu dell yetkililerine söylemem gerektiğini kendisinin yetkisi olmadığını söyledi. dell müşteri hizmetleri yetkilisiyle görüştüğümde en baştan parça değişimini kabul etmemem gerektiğini ürün değişimi talep etmem gerektiğini söyledi. bende "kimse bana böyle bir seçenek sunmadı arızalı parçanız garanti kapsamında değiştirilecektir denildi" dedim. bu defa yetkili arkadaş "bilgisayarınızın 2 haftalık olduğunu bildirmeniz gerekirdi" diye cevap verdi. bende bahane dinlemek istemediğimi ürün değişimi talep ettiğimi ve bunun için ne yapmam gerektiğini sordum. yetkili arkadaş ilk arıza bildirimimde görüştüğüm arkadaşıyla konuşup kendisini bana yönlendireceğini, ürün değişiminin 1 yılda 5 defadan fazla arıza bildirimi yapılan cihazlarda gerçekleştiğini söyledi. ben 1500 TL verdiğim elektronik bir cihazın ilk ayında 2 defa arıza çıkarmasından, amacıma uygun kullanamamaktan ve sıfır cihazın 2 defa açılmasından içim rahat etmediği için ürün değişimi talep ettim. bunu da kendilerine bildirdim. şimdi cevap bekliyorum fakat talebimin kabul edileceğinden şüpheliyim. şikayetimle ilgilenmenizi rica ederim. teşekkürler.

 

Erdem Seçkin

2 yorum:

  1. murat kaloğlu26 Şubat 2012 02:47

    kipa fethiyeden aldığım ürün direkt olarak bozuk çıktı.
    geri bildirim yaptığım da kipa bana bazı telefom numaraları verdi buradan ulaşmam gerektiğini belirtti.defalarca aramama rağmen ulaşamadım. çaldığında ise çalıp çalıp meşgule düştü. yerinde servisi olduğu söyleniyor,tabi servisi bulabilirseniz. tabiki ülkemizde elektronik şans işine kalmış. şans diyorum çünkü istanbul merkezli aradığım bir yerde karşıma çıkan kişi konu ile alakalı kişinin namaza gittiğini ve saat 3,5 gibi tekrar aramamı söyledi. sonrası yine tırt
    tabi. yani diyeceğim aldığınız ürün yerinde servis imkanı sizlere sunmakta.tabiii yerinde servisi bulursanız. kipa da bu konuda çok ama çok yetersiz. marmaris, muğla ve fethiye şubelerinde ayrı ayrı servis için yardım istememe rağmen onlarda bu konuda bana yardımcı olamadılar. satıcı olarak bana servise ulaşamadıklarını belirtmekteler.sattığı ürünün arkasında duramayan kipanın ulaşamadığı servise benim nasıl ulaşacağımda ayrı bir konu.hala servise ulaşmaya çalışıyorum kipanın 444 hattında yardım almaya çalıştım. onlarda pazartesi ban geri dönüş yapabileceklerini belirttiler. ama yine aynı telefon numaraları ile dönüş yapacaklar.bakalım nasıl olacak..

    YanıtlaSil
  2. murat kaloğlu25 Mart 2012 16:59

    bilgisayarım arıza yapalı bir ayı geçti. hala bir arpa boyu yol alamadım.dell yetkilileri zaten hiç oralı bile olmadı. kipa kulağının üzerine yatmaya devam etmekte. ve ben kullanmadığım malın parasını ödüyorum. bu soygunculardan ne zaman haber alacağımı merak etmekteyim. hepsiburada ve benzeri sitelerde dell ile ilgili olarak yorumlar bulunmakta. burdan mesaj yazdım. fakat bu site yetkilileride mesajlarımı yayınlamıyorlar. hala delli yerinde servis yalanı ile pazarlamaya devam etmekteler. bu konuda kimse bir şey yapamıyor bu haramilere. yazım herkese ulaşabiliyorsa sakın dell marka ürünleri yerinde servis yalanına kanıp almayın. bu konuda araştırma yaparlarsa dell i yalancı çıkartacak sayısız şikayet bulunduğunu göreceklerdir internette. kipa konusu ise o daha dehşet bir durum. çağrı merkezlerinde güvenlik görevlisi çalıştırıyorlar bilginize. çıkınca yemekte diyor...........ilgileniyoruz ve biz size döneceğiz, beni bana şikayet edebilirsiniz cevapları duyabileceğiniz bir yer .aklınızda olsun duyarsanız şaşırmayın. çözüm yok politika olmuş...

    YanıtlaSil