7 Aralık 2011 Çarşamba

Yapı Kredi Hesap İşletim Ücreti

Maaş Hesabı olarak kullanılan hesabım işten çıktığım için vadesiz hesap olmuş.
Yıllardır aynı firmada çalıştığım için bankaların vadesiz hesaplardan para kesitiğini bilimiyordum.
Bankanın hesabı eğer işletiyorsa bunun ücretli olacağını haber vermesi gerekir diye düşünüyorum.
Benim durumumda olan olan herkesi uyarıyorum. Banka 100 TL senelik işletim ücreti alıyor hesabınıza para yatar yatmaz habersiz şekilde kesiveriyor. Sizin ne durumda olduğunuz O parayı çekip kullanmanız gerektiği umrunda bile olmuyor.
Ben haksızlık yapıldığını düşünüyorum paramın iadesini talep ediyorum
HESAP İŞLETİM ÜCRETİ ADI ALTINDA 50 TL Mİ GASP ETTİKLERİ İÇİN ŞİKAYET YAZDIM CEVAP OLARAK HAZIR METNİ GÖNDERDİLER TEBRİK EDİYORUM AŞIRI İLGİLERİ İÇİN.
SİZE SORUYORUM MADEM HESABIM MAAŞ HESABINDAN ÇIKMIŞ VE ÜCRETLİ HALE GELMİŞ NEDEN ARANIP UYARILMIYOR ÇOK MU ZOR
50 TL PARAM ZEHİR ZIKKIM OLSUN HARAM OLSUN.
HER TÜRLÜ İNTERNET ORTAMINDA DA BU YAZIYI YAYINLAYACAM UYARIYIM MİLLETİ BARİ ONLARIN 50 TL Sİ GASP EDİLMESİN.
UYARIYORUM YAPI KREDİ 'DEN UZAK DURUN.

 

Ali Sipahi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder