26 Aralık 2011 Pazartesi

Avea Jet

Yaklaşık 1 ay önce 5 Gb lık  Avea jet aldım.Bayii de 19+1=20 TL fatura ödeyeceğim söylendi; fakat 70,75 TL fatura geldi. Avea çağrı merkezini aradığımda ise söylenen şu ki Jet modemi aldıktan sonra sözleşmenin 4. maddesi gereği 1 saat bekledikten ve  mesaj geldikten sonra  bağlanmam gerekiyormuş.Yani Sözleşmenin 4. maddesinde bir tuzak kurulmuş ve masum insanların bu tuzağa düşmesi bekleniyor. Tuzağın kusursuz olduğunu şu şekilde anlayabilirsiniz; beklemem gereken kritik 1 saat boyunca aboneliğimin GPRS bağalantısı kapalı tutulabilir ve benim bu kısa sürede sadece 27 Mb'lık  kullanım için ilave 50 TL vermekten korunabilirdim. Ama bu yapılmadı bilakis hizmet veren ve alan arasındaki hukuksal bir akid olması gerekirken sözleşmeye bağlantının hangi saatte  başlayacağına dair gereksiz bir madde de konarak tuzak mükemmelleştirilmiştir.Kısacası;Sözleşmede hizmetin hangi gün başlayacağı yazabilir; ancak hangi saat başlayacağının yazması  saçma değilmi,bunun bir tuzak olduğunun ispatı değilmi.Ayrıca bana modem bir saat geç verilerekte korunmam sağlanabilirdi.Hiç birisi yapılmadı.
Olayın başka yönü benim modemi aldığım gün,eve varıp bağlanmam en az 2 saat sonra gerçekleşti. Bunu çağrı merkezine beyan ettiğim ise mesajın gelmesini de beklemem gerekiyormuş.Her araç  kendi  ellerinde benim hukuksal bir süreçte başarılı olmam imkansız, gidip sayacı kontrol etme şansım da yok.
En basitinden çağrı merkezindeki ücretli çalışan temsilci  bile empati kurup olayı irdelem  yerine kendini yargıç ilan edip gönül rahatlığı ile okunması zor ve içeriği tuzaklarla dolu sözleşmenin 4. maddesini tekrarlamakta ve beni modemi aldığım O' dar akşam sözleşmeyi okumamakla suçlamakta.Yani dava sonuçlandı suçluların suçlusuyum!!.
Sonuç: Lütfen devlet yetkililerinden yardım isitiyorum çağrı merkezinde bile suçlu çıkan birinin hukuksal süreçte başarılı olması imkansız.Günümüzün zorlu ekonomik koşullarında bir iki puanlık zam farkı ile sevinip sıfır küsuratlı enflasyon oranları ile üzülürken basit bir hata ile  27 MB lik kullanım için 50 TL lık fatura ödeyen bir kişinin hane halkı gelir seviyesi hangi duruma düşer.Zahmet edip bu yazıyı okuyan herkesten Avea'nın bu menfi yönde şebekeleşmesine karşı duyarlı olmasını istiyorum.Dar gelirli olarak genelde kampanyalı ürünleri tercih ettiğimiz için bu şebekenin elinden kurtulmamızında bir maliyeti oluyor.
Saygılarımla

Mustafa Cellek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder