Olayın başka yönü benim modemi aldığım gün,eve varıp bağlanmam en az 2 saat sonra gerçekleşti. Bunu çağrı merkezine beyan ettiğim ise mesajın gelmesini de beklemem gerekiyormuş.Her araç kendi ellerinde benim hukuksal bir süreçte başarılı olmam imkansız, gidip sayacı kontrol etme şansım da yok.
En basitinden çağrı merkezindeki ücretli çalışan temsilci bile empati kurup olayı irdelem yerine kendini yargıç ilan edip gönül rahatlığı ile okunması zor ve içeriği tuzaklarla dolu sözleşmenin 4. maddesini tekrarlamakta ve beni modemi aldığım O' dar akşam sözleşmeyi okumamakla suçlamakta.Yani dava sonuçlandı suçluların suçlusuyum!!.
Sonuç: Lütfen devlet yetkililerinden yardım isitiyorum çağrı merkezinde bile suçlu çıkan birinin hukuksal süreçte başarılı olması imkansız.Günümüzün zorlu ekonomik koşullarında bir iki puanlık zam farkı ile sevinip sıfır küsuratlı enflasyon oranları ile üzülürken basit bir hata ile 27 MB lik kullanım için 50 TL lık fatura ödeyen bir kişinin hane halkı gelir seviyesi hangi duruma düşer.Zahmet edip bu yazıyı okuyan herkesten Avea'nın bu menfi yönde şebekeleşmesine karşı duyarlı olmasını istiyorum.Dar gelirli olarak genelde kampanyalı ürünleri tercih ettiğimiz için bu şebekenin elinden kurtulmamızında bir maliyeti oluyor.
Saygılarımla
Mustafa Cellek
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder