6 Aralık 2011 Salı

Arin Mühendislik

izmir/bucada ARİN MÜHENDİSLİĞE,uzunaraştırmalar sonunda doğalgaz döşetmeye karar verdim .Başta herşey gayet iyi gidiyordu eşim ameliyattan yeni çıktığı , ve peteklerinde hazır olmasından dolayı ,birgünde biteceği söylenmişti. İlk gün geç gelindi sıcak su borusu bulunması için duvarlar baya oyuldu ,bunların binde bir olduğu onunda bize denk geldiği söylend. .bundan sonrada işler hep ters gitti.tersliklerde  işin bitmesi için sürekli telefon eden bendim geri dönüş olmuyor yapan ustanın gelmesi bekleniyor zaman verilmiyor top hep birilerine atılıyordu.hHavanın soğuk olduğu dönemleri klima ile idare ettik hep stres yüklendik.dış bağlantı estetikten yoksun oldu,gaz ölçümüne geldiler kaçak var dediler ve böyle birşey binde bir oluyor oda sizi buldu dediler hemen usta gelecek dediler benim aramalarım ve ofise gidip kızmam sonucu ancak akşam üzeri gelsdiler ve sadece ocak bağlandı mutfakta havalandırma deliği bırakmayı unutmuşlar, onu açayım derken çift camım çatladı ,arasına yapıştırıcı girdi hemen telafi edeceklerini söylediler -10-gündür cam gelmedi vede biz çatlatmadık dediler.işçiliklerinden ve randevularına uymamalarından şikayetçiyim kombinin kılavuzunuda getirmediler.

 

Ayşe Özkıvırcık

3 yorum:

  1. İzmir / şirinyer ARİN MÜHENDİSLİĞE tavsiye sonucunda doğalgaz döşettim, tabiiki nekadar yanlış yaptığımı geç anladım.Son derece ilgisiz insanlar, sürekli kaçak çıktı, valf arızası, kolon arızası derken birtürlü gaz verilemedi.1,5 ay oldu hala gazın bağlanmasını bekliyoruz.Hiçbir şekilde arayıp ilgilenmiyorlar, herseferinde biz arayıp soruyoruz. Yetkili kişiler telefona dahi çıkmıyor.Lütfen doğalgaz döşetirken tercihlerinizi dikkatli yapınız.Arin Mühendislik' le çalışmaktan kaçınınız.

    YanıtlaSil
  2. biz tesisatı yaptırdık kullanıyoruz mutfak bağlanmamıştı tam tüp bitti mermeri kırdırdık eksikler çıktı ara ara ben bıktım topu başkalarına atıyorlar ayıp on dakikalık iş için ocak kullanamıyorum kaç gündür kesinlikle tavsiye etmiyorum arayıp peşinde koşmadan iş yapmıyorlar döşetirkende böyleydi

    YanıtlaSil
  3. Kendileri yaptıkları işin arkasında durduklarını söylemelerine rağmen kesinlikle ilgi alaka sıfır!

    YanıtlaSil