21 Aralık 2011 Çarşamba

Avea Tarifeleri

1 yıl önce Turkcelden aylık sabit 19. tl lik Avea faturalı hatta geçtim. ilk 6 ay 19 tl fatura geldi ikinci 6 ay 20,25 krş luk fatura geldi. kuruşlar önemli değil belki ama geçtiğimiz ay bilgilendirme yapılmadan birden 30 tl fatura geldi. -Avea web sitesinden online müşteri hizmetleri yok-sorununuzu ve şikayetinizi iletmek için illa ki ücretli mesaj atılma zorunluluğu var -talep etmeden ve onay vermeden ücretli avea hizmetlerine geçirilerek extra ücret alıyor, Bye bye Avea, TV reklamlarında en çok numara taşıma propagandanız kısa sürede tersine dönecek. çok şımardınız Avea

 

Cihat Aktarıcı

1 yorum:

  1. Cihat Aktarıcı8 Mart 2012 00:38

    Ş İ K A Y E T Ç İ Y İM.
    1 yıl önce numaramı türkcel den Avea 19 TL.lik tarifeye taşıdım. 1 yıl sanra 19 luk tarife 33.00 TL. olunca Avea bayisine giderek hattımı kapattım. 20 gün sonra kapanış faturası 78.94 TL. lik fatura geldi. 15 yıllık eski telefona internet tarifesi işlemi yapılmış. Oysa modeli eski telefon internete girmiyor. Müşteri hizmetlerini aradığımda tarife değişikliği yapıldığını öğrendim. Ben herhangi bir talimat vermeden "fark faturada" tarifesine geçirilmişim." Avea müşteri hizmetlerin bağlanmak bile başlı başına bir sorun. Tarife için her dakia aranıyoruz ama biz arayınca 15-20-25 dakikada (4441500)ancak telefonu düşürebiliyoruz.
    AVEA insanları göz göre göre kazıklıyor.

    YanıtlaSil