2 Aralık 2011 Cuma

Avea Yeni Faturalı Hat

Merhabalar 30.11.2011 tarihinde avea bayisinden 2 adet hat almış bulunmaktayım.hatlarımı bugün telefonuma taktığımda dışarı aramalara kısıtlı olduğunu farkettim ve bunun üzerine müşteri hizmetlerini aradım.
Orada kerime adlı müşteri temsilcisi ile görüştüğümde bana ukala bir şekilde davrandı.yeni hat aldığım için sabit belge faxlamam gerektiğini ve 40tllik bir ara ödeme yapmam gerektiğini bildirdi, ancak ben zaten sabit faturamla birlikte aldım hattımı bayiden neden tekrardan istendiğini sorduğımda bana durumu açıklayamadılar ve ben bu durumdan şikayetçiyim bu konuda bana yardımcı olmanızı talep ediyorum.şuan aldığım 2 hatta kısıtlı durumda numaralarım şunlardır;
5074583985
5532443913
Her iki hattım saniyeli hepsi bir tarifesinden açtırttım annemle babam i.in konu hakkında yardımcı olursanız çok memnun olurum.
İyi akşamlar

Selma Şenol

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder