5 Aralık 2011 Pazartesi

Kocaeli özel akademi hastanesinde müşteri memnuniyeti önemsenmiyor amaç ne olursa olsun para almak

Kocaeli Özel Akademi Hastanesinin halkla ilişkiler birimi ve rezervasyon birimi düzgün çalışmıyor.

Şehir dışından gelen annemi muayene için akademi hastanesine götürdüm.1 hafta sonra cumartesi günü kontrol için akademi hastanesini arayarak saat sabah 11.00de randevu almak istedim.Telefona çıkan bayan,doktorun ameliyatı olduğunu ve en erken saat 16.00ya randevu verebileceğini söyledi.Ben de tamam dedim.Fakat saat 16.00 da hastaneye gittiğimizde hem sisteme annemin adı girilmemiş hem de haftasonları saat 15.00'e kadar çalışılıyormuş.Ben de sinirlenip şikayet dilekçesi yazdım.Annemin şehir dışından geldiğini,haftaiçi çalıştığı için gelemediğini belirtip,randevuyu veren kişinin çalışma saatlerini bilmiyorsa orada ne işi olduğunu sordum.Halkla ilişkiler biriminden T...n hanım beni arayarak sistemden kaynaklanan hata olduğunu ve tekrar randevu verebileceğini söyledi.Tamam dedim.Randevu aldığım gün hastaneye gittiğimde ödeme yapmam gerektiği söylendi.Oysa kontroller ücretsiz yapılır.Durumu T...n hanıma arayıp anlattım,neymiş süre geçmiş.Ben para vermekten kaçınmıyorum ama hastanedeki personelin hatası gelen hastaya ödettirilmez dedim.Halkla İlişkiler Birimindeki T...n hanım sizi 2 saniye sonra arayacağım deyip 3 gün geçmesine rağmen aramamıştır.Bu kadar saygısızlık,rahatlık olmaz.Telefonda başka,hastaneye gidince başka konuşuluyor.

Madem hizmet kalitesi açısından görüşmeler kayıt altına alınıyor tarih ve saati vereyim, bana o tarihte ve o saatte randevu veren kişiyle görüşün dedim.T...n hanım istemedi.Hizmet kalitesi denen birşey yok.Sistemsel sorun deyip olayı kapatmaya çalışıyor.Sistem sorunu beni ilgilendirmez, benim mağduriyetimi, şehir dışından bu randevu için gelen birinin zamanını, yorgunluğunu telafi etmez, mağduriyetini gidermez. Hastane yönetimi duruma müdahale etmeli.Müşteri memnuniyeti sağlanmalı.

 

Avkt1

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder