15 Aralık 2011 Perşembe

DSmart Dergi Aboneliği

Eylül ayında aboneliğini satın almış oldugum Dsmart dergim Ekim ayında elime ulaştı,Kasım ayında dergim gelmedi,ilgili siteye mail ile bilgi vermeme rağmen bir sonuc alamadım arayıp mailime cevap veren bile olmadı,Aralık ayindada dergim gelmedi bu defa derginin telefon hattından şikayetimi bildirdim bu sikayetimde'de arayan soran hak getire.Bende en azından yeni abone olacaklara ornek olması için bu sorumluluğu yerine getirmek istedim.

 

Şinasi Çolak

1 yorum:

  1. Hakan Özmen25 Mart 2012 15:42

    Benzer şekilde bende D-Smart dergi aboneliğimde sıkıntı yaşadım. İlk 4 ay, dergi ancak ayın 7 ila 10'u gibi elime geçerken, son ay hiçbir şekilde dergi elime ulaşmadı. Defalarca şikayetimi iletmeme rağmen sonuç alamadım. En son dergi aboneliğimin iptalini ve kalan ücretin iadesini talep ettim. Bana artık dergiyi göndermeyeceklerini fakat kalan ücreti de iade etmeyecekleri söylediler. Hakkımı yasal yollardan arayacağım.

    YanıtlaSil