2 Aralık 2011 Cuma

Vatan Bilgisayar Yalanı

SAMSUNG'mu bir kez daha düşün derim hele yanında Vatan bilgisayar varsa yandığınızın işaretidir.

Başıma gelen bu durumu sizlerle paylamak istiyorumki aynı hataya sizde düşmeyesiniz.Vatan bilgisyardan almış olduğum SAMSUNG galaxy telofunumu ilk şarjını yapmak üzere prize taktıgımda şarj olmadığını gördüm ve hemen akabinde ertesi günü firmaya geri verdim.Gelen servis raporun şokunu hala yaşamaktayım "KULLANICI HATASI".
Siz siz olun elektronik bir şeyi denemeden almayın ben aynı hatanın bedelini Samsung tarafından yalancı olarak degerlendirilip (telefonu 1 gün içersinde bozduğum ve yalan söylediğim kastediliyor) akıl parası vermeye zorlandım.

Benim nazarımda asıl YALANCI ONLAR....
Paramı ve telofonumu hiç ettikleri için....

Murat Erdem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder