9 Eylül 2012 Pazar

Yetkili Servisin Klima Altına MontajYapması Sonucu Led tv nin İçine Su Kaçması; LG nin ve Montajı Yapan Yetkili Servisin İlgisizliği.

lgLG 42LV3550 LCD-LED Televizyonu Doğan Dayanıklı Tüketim Malları San. ve Tic. Ltd. Şti.'den 10-10-2011 Tarihinde satın aldım. LG servisi Olan Fen Elektronik (M*** G***) evimde kurulmasını istediğim yerin uygun olmadığını söyleyerek klimanın altına monte etmişlerdir. Aşırı yaz sıcaklarından dolayı klimamı çalıştırdığımda bir süre sonra televizyonumun bozulduğunu gördüm. Servise sorunu götürdüğümde televizyonun içine klimadan su aktığı söylediler. Ben elektrik işlerinden anlamam. Televizyonu monte eden Fen Elektronik'in servis elemanının bunu bilmesi gerekir. Kaldı ki ben zaten yukarıda belirttiğim gibi başka yere monte istemiştim. Servis elemanı camdan gelen ışıkla kaliteli görüntü alamayacağımı söyleyerek klimanın altına monte etmiştir. Kusur televizyonu yanlış yere monte eden servisindir. Televizyonum garanti süresi içindedir. Benden bir televizyon fiyatı kadar tamir parası istenmektedir. Tamiri kabul etmiyorum. Yeni televizyon verilmesini istiyorum. LG gibi büyük müşteri kitlesine sahip olan firmanızın madur olan tüketicinizin arkasında olacağınıza ve sorunun kısa zamanda kısa zamanda giderileceğine inanıyorum. Yoksa kaybedeceğiniz bir müşteri değil; bana yapılan haksızlıkla büyük bir müşteri kitlesi kaybedersiniz. Güler K.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder