2 Eylül 2012 Pazar

finansbank a.ş. haksız bedel talepleri

finansbank

Finansbank A.Ş izmit sanayi şubesinden GÖZDE SİGORTA LTD.ŞTİ. olarak ipotek karşılığı ticari kredi kullandık. borcumuzu zamanında ödedik.şimdi ise ipoteğin kaldırılması için ipotek fek belgesine 500 tl +bsmv istenmektedir. zaten tapudaki masrafı normal olarak biz ödeyeceğiz. bu belge için sözleşmede atılmış bir imzamızda yok. yazılı cevap vermiyorlar. sözlü cevapta ise konut edindirme kredi dosyasında imzanız var diyorlar ama bir konut veya işteri krediside kullanmadık kaldıki kredi kullanırken 5000 tl de komisyon ödedik. şimdi hem ipotek hemde komisyon masrafımı geri istiyorum. muhatap bulamıyorum.    Ömer D.

 

1 yorum:

  1. Finans bank Kredi Kartımı İptal ettirdim. ve çıkan son eksteremi finans bank ısparta şubesindne ödedim. fakat bocu alan kişi 0,07 kruşluk bir bakiyeyi ödememiş ve bana dosya vs masrafı olarak benden her ay 2 tl masraf yazıyormuş. ben parasında değilim fakat bunların yaptığı yanlışlığın bedelini neden ben ödeyeyim....

    YanıtlaSil