2 Eylül 2012 Pazar

Avea iletişim merkezi yanlışını bana düzeltirmeye çalışıyor

aveaAvea Denizli Güngör iletişime giderek 11/07/2012 de kapanan hattımı tekrar açtırmaya başvurdum. 37TL karşılığında bana yeni bir kart verdiler. Fakat bu tarihten beri hattım sim kart kaydı yapılamadı diyor açılmadı. şuan kırşehir Çiçekdağı dayım iletişim merkezi en yakın 50km güngör iletişimi aradığımda bana kaçamak cevaplar veriyor ve siz bizden sonra yedek sim karta başvurmuşsunuz diyor yapmadım diyorum ve avea müşteri hizmetleri de kabul ediyor ama 5 gündür 500 arıyorum 72 saat içinde dönülecek deniyor hala dönülmedi. tekrar aradığımda bir sıkıntıdan dolayı ilgili mercilere ulaşmamış tekrar alalım deniyor ama yine dönülmüyor. BENDE BUNU inat ettim. 8TL kart parasında değilim neden kendi hatalarını düzeltmiyorlar. daha da olmazsa tüketici mahkemesine gideceğim.    Ahmet Hamdi Ü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder