9 Eylül 2012 Pazar

Medicana Bahçelievler Hastanesi

06.08.2012 tarihinde 2 gün önce yaşadığımız trfik kazasından dolayı yaralı olan elime pansuman yaptırmak için yolumuzun üzerinde bulunan Medicana Hastanesi Bahçelievler
şubesinin Acil Bölümünden giriş yaptık ve Acil Bölümünde danışmada bulunan hanımefendiye konuyla ilgili bilgi verip pansuman yaptırmak istediğimizi belirttik.
Biraz bekledikten sonra Acil Bölümü içerisindeki görevli Hemşire Hanıma yönlendirildik ve pansumanım yapıldı.
Hastaneden çıkarken Acil Danışma'da bulunan Hanımefendi'ye ödeme yapıp yapmayacağımızı sorduk.Oradaki Hanımefendi'de herhangbirşey olmadığını isterseniz vezneye uğrayabilirsiniz
diyerek bize yanıt verdi.
Hak geçmesin şeklinde düşünerek Ana Hastane girişinden vezneye uğradık ve pansumanla ilgili olarak borcumuzu sorduk.
Veznedeki hanımefendi kimliğimi alarak ismime 40TL bedelinde fatura düzenledi.
Eşim ve ben doğal olarak ödememizi yaptık ;fakat pansuman ücretinin çok yüksek olduğuna dair itirazda bulunduk.
Müşteri İlişkileriyle görüşmemiz söylendi.
Müşteri İlişkilerindeki görevli hanımefendiye pansuman yaptırdığımızı ve trafik kazaından dolayı bu yaralanmanın olduğunu kaza günü birçok hastanede tomografi muayene gibi işlemlerin
yapılmasına rağmen hiçbir ücret alınmadığını fakat Medicana'daki pansuman ücretinin çok yüksek olduğunu belirttik.
Müşteri İlişkileri "aldığınız hizmetin mutlaka bir ücret karşılığı olacaktır değil mi?" şeklinde ukelaca yanıt verdi.
Hizmetin karşılığı olduğunu bildiğimizi ;fakat hizmet alımı yapılmadan önce fiyat bilgisinin bize bildirilmediğini ve vezneye uğrama konusunun bizim insiyatifimize bırakıldığını
ve bizim iyi niyetli düşünerek vezneye uğrayıp ödeme yaptığımızı tekrar belirttik.
Kendisi bize her işlemin kullanılan malzemenin kayıtlı olduğu ve böyle birşeyin mümkün olmadığını sistemde mutlaka kayıtlı olduğu şeklinde karşılık verdi.
Ben de yapılan işlemle ilgili ve kullanılan malzemeyle ilgili sistemden bana bilgi vermesini talep ettim ve kaydımın dahi bulunmadığını bildirdim.
Acili arayıp benim kayıt sorgumu yaptığında bulamadı ve siz haklısınız şeklinde yanıt verdi.
Biz de yaptığımız ödemenin iade edilmesi talebinde bulunduk ve bu ücretin pansuman için çok yüksek olduğunu bildirdik.
Müşteri ilişkilerindeki hanımefendi bize ücret iadesi yapamayacaklarını,liste fiyatlarının böyle olduğunu hatta muayene ücretlerinin 125TL olduğu söyledi.
SSK'lı olduğumu belirttiğimde muayene ücrtinin 40TL olduğunu söyledi.
Muayene ücretiyle pansuman ücretinin nasıl eşdeğer tutulduğunu sorduğumda bu şekilde olduğu yönünde cevap aldım.
Kendi sistemindeki bu açık durumla ilgili bizden dilekçe almak istedi.Kayıt olmadan hastaya ücret bilgisi verilmeden işlem yapılma konusu.
Ben de mağduriyetimizi telafi etmeyecek ve sadece hastane sistemlerindeki açıkla ilgili tanık olarak dilekçe yazmak istemedim.
SSK hizmeti veren özel hastanelerdeki hizmet bedellerindeki bu farklılık ve hastaların mağdur edilmesinden dolayı Medicana Bahçelievler Hastanesinden şikayetçiyim.

Ü.Soner K.

1 yorum:

  1. 5 ay önce cv bıraktım hastanenize bugün görüşmeye çağrıldım ilgili olmayan kişiyle insan kaynakları okuyan biri olarak böyle saçma bir mülakat görmedim mülakat bile değil o derece yani pozisyon yazdığıma rağmen cv me göz bölümünden Gonca adında hanımefendi görüşme yapıyor adı olan bir hastaneye yakıştıramadım gerekli kişiler görüşme yapmalı bence yani insan kaynakları departmanı göz önünde özel bir kurum bide dalga geçmeyin insanlarla ilgililere duyrulur ...

    YanıtlaSil