2 Eylül 2012 Pazar

Cep Telefonu

Geçen yıl Samsung Wave 1 cep telefonu aldım 950, 00 TL ye. Üzerine 250, 00-300, 00 TL daha verip I phone alabilirken almadım. Daha sonra telefonda sorunlar oluşmaya başladı kendi kendine açılıp kapanıyor, donuyor, şarjı 4 gün giden telefon 1 gün gitmeye başladı ve bu problemden tam 4 kere telefonu servise verdim. Ve artık telefonu istemediğimi, para iadesi istediğimi söyledim fakat 1 yıl içerisinde 4 kere gelmesi önemli değilmiş parça değişimi önemliymiş bende sadece 1 kere değiştirmişler. Ve diğer servis tutanaklarında hata yok raporu yazmışlar bende her verdiğimde telefonun problemini çözdüklerini düşünüp formu imzalayıp alıyordum. Fakat iyi bir üç kağıtın içinde olduğumu sonra anladım. Vizyonu müşteri memnuniyeti ve sıfır hata, kaliteli hizmet olan Samsung a yakışmayan bi olay bu. Sorunum çözülürse sevinirim. Diğer türlü bütün yasal haklarımı kullanacağım.      Hüseyin K.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder