9 Eylül 2012 Pazar

SAMSUNG-TEKNOSA REZİLLİĞİ

Daha iki ay bile olmamıştı teknosadan samsung galaxy s wifi 5 almıştım. Aldığımde ekranda çok küçük bir nokta halinde renk değişimi vardı tabi ekran catlayana kadar bunun bir hasar olduğunu anlayamamıstım ve belirtiyorum daha iki ay bile olmadı hemen teknosa ya gittim servise gönderiliceğini fakat kendileri gönderirlerse cok uzun süreceğini söylediler.benim götürmemin daha iyi olacağını söylediler anlıyacağınız baslarında savdılar beni.Neyse gittim samsungun servisine biraz bekletilmemin ardında ekranda bahsettiğiniz gibi bi hasardan kaynaklanabiliceğini fakat ekran zarar görmeden önce görmediklerinden bişey yapamayacaklarını söylediler peki sonuc mu sonuc su 450 liraya aldıgım ürünün ekran değişimi için benden tam 400 lira istediler ve hiç abartmıyorum olay aynen böyle sizce bu adam dolandırma değilde nedir daha taksitleri bitmemiş olan ürünüm su anda tamamen çöpe dönüştü ve bana düzgün bir çözüm bile sunmadılar ayrıca belirtmek isterim teknosa zeytinburnundaki samsung teknik serviste bakırköy incirlide anlıyacağınız o ki ben yaptım siz yapmayın sakın ola bu üründen almayın adamlar cihazdan almadıkları parayı söke söke ekran sorunlarından alıyorlar.

Fatma T.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder