9 Eylül 2012 Pazar

sakın ha BOSH

bosch31.12.2011 tarihinde Antalya İSTİKBAL mağazasından 2 adet BOSH marka klima aldım ve bugüne kadar klimanın bir tanesinden çektiğim kadar hiçbir şeyden çekmedim, üç kere servis çağırdım klimadan gelen kokuyu bulamadılar, ilk servis raporu: su tahliye borusunun  dışarıdan pis hava çektiği, ikinci servis raporu: malum Antalya nemli aşırı nem olduğunda koku yapar, üçüncü gelen arkadaş da klimanın takılı olduğu odanın lamba duyunun plastik aksamından gelen koku olarak rapor hazırladı,
- su tahliye borusunu rüzgar almayacak şekilde yaptık koku geçmedi, nemli havalarda klimayı çalıştırmadık koku geçmedi, lamba duyunu komple takım olarak değiştirdim koku hala geçmedi, 6 aylık klima komple bakıma girdi sözde ilaç ile temizledik dediler koku hala geçmedi Sayın BOSH yetkilileri oda eşyalarını değiştirin diye rapor hazırlayın onu da değiştireyim yeterki klimayı kullanma ihtiyacı doğduğunda odada oturabilelim kokusuz bir ortam olsun. Ben BOSH tercih ederken sattığı ürünün arkasında sonuna kadar durur ve gereğini yapar bilirdim ve bilirdik isminden dolayı ama öyle değilmiş, takdiri BOSH marka alacaklara bir kere daha düşünmelerini tavsiye ederim.

Tevfik B.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder