9 Eylül 2012 Pazar

Pusula yayıncılık arızalı ürününün para iadesini yapmıyor

Pusula Yayıncılık ve Produksiyon Paz. Reklam Kozm. San ve Tic. A.Ş. (İstanbul) isimli firmanın televizyon aracılığı ile pazarladığı samsung u 700 cep telefonu sipariş etttim
ürünü 15.08.2012 tarihinde teslim aldım almaz olaydım böyle bir firma olamaz buradak itüm arkadaşlara ve bu firmanın sahibine sesleniyorum yaptıklarınız yanınızda kalmayacak ve tüm hukuki yollara başvurulacaktır

Sorunlar:
1.gönderilen telefon samsung garanti belgesinde nokia yazıyor
2:3g özelliği var diye tanıtıp satıyorlar 3g falan yok
3:cihazla konuşma yapamıyorsunuz kendi kendine kapanıyor
4:cihaz aşırı ısınıyor
kısacası uydurma bişey göndermişler daha sonra bu firmayı aradım satışta 1 dak bağlandığım yere sorun kısmına gelince ulaşılamıyor telefona bakan yok
zorda olsa ulaştım ve 15 günden beri para iademi bekliyorum
eğer iadem yapılmassa bu hafta kaymakamlığa gidip gerekli başvurularımı yapacağım.

Enes B.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder