9 Eylül 2012 Pazar

MetroNet hizmet sağlamıyor ama parasını istiyor

1. 5 senedir metronet üyesiyim ama nasıl üyeyim ? sadece 2-3 ay hizmet alabildim...sonrasında internette sorun çıktı...Defalarca müşteri hizmetlerini aramama rağmen (en az 15 kez) sorun çözülmedi. Teknik servis talep ettim 5-6 kez en az...şu saatte orda dediler ama hiçbirinde GELMEDİ ! baktım sorun hallolmuyor bende fatura ödemeyi falan bıraktım. utanmadan bir de ödenmemiş faturanız var diye aradılar...konuyu anlattım ama karşıdaki bayan biz o bölüme bakmıyoruz dedi ! kaç aydır fatura ödemiyorum ona rağmen hala daha aboneliğimi devam ettiriyorlar ( NASIL OLSA HER AY KESİLİYO FATURA !!! ) kimsenin aylarca sürecek mahkemeye vermeyeceklerini biliyolar. Hem versen nolur ki ? 1 kullanıcıya karşı kaybederler alttarafı...ya yoldukları diğer müşteriler ? BEN YANDIM SİZ YANMAYIN !!! YAKLAŞMAYIN METRONET EEEE !!!!

Ahmet S.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder