23 Kasım 2011 Çarşamba

TTNET ile ilgili şikayet

Yaklaşık 2 ay önce 440375 TTNET ten beni arayıp bana ücretsiz bir mobil modem göndereceklerini söylediler. Kendileri ile yaptığım görüşmede ihtiyacım olmadığını ancak 2-3 sefer oldu aradıkları için kabul ettim. 3 aylık bedava internet olarak söylediler sonrası için devam edersem ödeme yapacağım bildirildi. Kendilerine bunun için hiçbir ücret ödemem diye bildirdim.3 ay sonunda iptal edeceğimide bildirdim. Fakat 1 ay önce bana fatura geldi.Kendilerini aradım kayıtlara bakacaklarını ve beni arayacaklarını söylediler. Aradılar 10 gün sonra fakat sadece hattı kapatmak için. Ödeme gereken ücretin Devletin aldığı bir ücret olduğunu onlarla alakası olmadığnı söylediler.Bunun iptalini görüşmek için beni tekrar arayacaklarını söylediler. 15 gündür ses yok.Olayı ilk öğrendiğimde TTNET.e gittim fakat onlar bu olayın kendiler tarfından değil çağrı merkelerinin firması tarfından yapıldığını söylediler. Şuanda hattım çalışmıyor. ve galiba borcum çalışıyor. Yardımlarınız için Teşekkürler

 

Halil Yurtsever

1 yorum:

  1. Merhabalar,

    iki aylik net bedava diye kampanya var dediler,bir ay sonra fatura gonderdiler.Ben mahkemeye verecegim.Sizlere de tavsiye ederim.

    fortuna1907@mynet.com

    YanıtlaSil