14 Kasım 2011 Pazartesi

Genpa'dan Şikayetçiyim!

Arkadaşlar,

27/07/2010 tarihinde Carousel DARTY'den Iphone 3GS almıştım ancak vakit geçtikçe telefon kendi kendini kapatmaya başladı. Özellikle son zamanlarda daha şarjım %80lerde iken kapanıyordu ve şarj bitmiş gözüküyordu. En sonunda garantiye göndermek için DARTY'ye gittim ve şikayetlerimi belirtip Iphone 3GS'imi garatiye göndermek üzere oraya bıraktım. Garantiye gönderdikleri yer ise GENPA. Bana 20 iş günü içinde gelir dediler. Telefon garantiden geldi ancak geldiğinde şarjı yoktu yine, sanki orada hemen telefonu kontrol edemeyelim diye yapmışlar gibiydi. Garantiden gelince Iphone'nunuza güncelleştirme yapıldı notu düşmüşlerdi sadece. Eve gidip şarja taktım telefonu o gece işim olduğundan kontrol edememiştim. Ertesi gün bir tane uygulama indirip deneme yapmak istedim ve şarjım yine %80'lerde iken kendiliğinden kapandı ve batarya boşaldı. Ardından yine DARTY'e gidip garantiye aynı şikayetten dolayı yollattım. Hemen hemen 20 iş günü oldu ve hala Iphone 3GS'im garantiden dönmedi. Geçtiğimiz günlerde GENPA'yı arayıp telefonumu sordum dedim ki yenisini yollayın madem yapamıyorsunuz. Bana dediği söz ise "Hemen bozmuşsunuz telefonuzu". Sonra'da elimizde pil yok dedi. GENPA gibi büyük bir şirketin garanti kapsamındaki telefonu hiç birşey yapmadan geri yollaması ve hemen geri yollanınca telefonda "Tekrar bozmuşsunuz" demesi nasıl birşeydir. Onuda geçtim öyle bir şirkettim batarya olmaması ne demek.  Telefon tekrar geldiğinde tamir edilmiş olacağınıda sanmıyorum. Yapamıyorsan yenisini yollaması lazım. 2 aydır Iphone 3GS'im garanti kapsamında tamir ediliyor ama nedense geldiği zaman AYNI HATA devam ediyor. Kısacası GENPA böyle yaparak garanti süremi bitirmeye mi çalışıyor anlamadım.

Garantiye yollama tarihlerim ise şöyle: 28/09/2011 ile 23/10/2011


Alper DEMİRAĞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder