16 Ekim 2011 Pazar

Türk Ordusuna Olan Güvenimizi Kaybediyoruz...

mustafa_demirVan Özalp'ta askeri görevini yapmakta olan askerimiz Komando Mustafa Demir 2 Ekim 2011 günü intihar etti denilerek alelacele Sivas-Koyulhisar-Ballıca Köyü'nde toprağa verildi. İddiaya göre asker kendini komutanın silahıyla vurmuş. Terhisine 2.5 ay kala ve üstelik uçak biletini bile almış bir asker kendini neden vursun. Olayla ilgili savcılığa başvurulmuştur. Ortada dönen bir yalan var ve biz gerçeğin ortaya çıkması için elimizden gelen herşeyi yapcağız. Bu olay aydınlığa çıkana kadar kimse bizden Türk ordusuna güvenmesini beklemesin.

8 yorum:

  1. hikmet erdoğan19 Ekim 2011 01:19

    bu askeriyede neler dönüyo biz şehitlerimize ağlarken birde faili meçhuller çıktı arkadaş kendi ordumuzdan korkar olduk pes valla bu olay inşallah aydınlanacak ve gerçek ortaya çıkacak şunu hiç unutmayalım ki allahu alem mustafa kardeşimizde şehit olmuştur çünkü orda vatan millet için görevdeydi mermi nerden gelirse gelsin rabbim hepimizi mağfiret etsin amin.

    YanıtlaSil
  2. ben mustafanın intihar ettiğine inanmıyorum komutanının silahıy la kendini vurduğunu söylüyorlar ama komutanla ilgili en ufak bir işlem yapılmıyor adli tıp ne parmak izi alıyor nede el sivapı askeriye senaryoyu kendi yazıp kendi oynuyor bizde inandık inşallah gerçekler yakında ortaya çıkacak

    YanıtlaSil
  3. Böyle bir olay yok.Herkes google'da MUstafa Demir ismini arasın .Böyle bir haber sadece bu sitede çıkıyor Amacınız ne bunları uydurmakta yazıklar olsun...

    YanıtlaSil
  4. Evet haber hiçbir yerde yok amacımızda bu zaten haberin herkes tarafından okunmasını sağlamak. Olay tamamen gerçektir.

    YanıtlaSil
  5. bende başkalede askerdim zamanında insanı intihara sürükleyecek komutanlarda oluyor askerler üst devrelerde...

    YanıtlaSil
  6. ewet arkadaşım aynen buna benzer bir olayda ben anlatayım .komşumuzun kardeşi aynen bu şekilde intihar etti dediler. fakat olaydan bir gün önce çok mutluymuş tüm aile büyükleriyle konuşmuz gayet mutluymuş. vede nöbetinin bitmesine 15 dk kala arkadaşına yemekde ne olduğunu çok acıktığını falan söylemiş. işte 15 dk da ne olduysa olmuş bilen yok. hatta kardeşinin eşyalarını bile vermemişler.çoğu şeyi kayıptı. anne baba olmadığı için bu olay böyle kapandı . vay gidenin haline . umarım intihar etmemişdir.

    YanıtlaSil
  7. ben kıbrısta yaptım askerligimi sabah sporundaydı herkez silah sesi geldi koştugumuzda arkadaş boylu boyunca yatıyordu ilk görenlerden biride bendim yanında silah yoktu özellikle baktım neyle vuruldugunu merak ettim anlamaya çalıştım tanımadıgım biri geldi hepimizi dışarı cıkardı sonra dışarı kendide cıktı intahar etdi diye yüksek sesle bagırdı ogüne kadar hiç sporda görmedigimiz yüzbaşı spordaydı diye bikac kişiden ifade aldılar yüzbaşının vurdugunu söyleyenlerde var yüzbaşı bagırırken seslerini duyan arkadaşlar vardı seni öldürürüm elimde kalırsın dedikten sonra silah sesini duydum diyenler oldu ama askerlik hiç bitmeyecek gözüyle bakıyorduk sivil bir yaşamın oldugunu dahi tahmin etmiyorduk bunu kimseyle paylaşamadım çok üzüldüm en önemlisi revirden alal acele alkol getitdirip elini yıkamış olurda barut izi olmasın diye

    YanıtlaSil
  8. Ordudaki mason ve yahudi paşalar temizlenmedikçe bu tip olayların arkası kesilmez.

    YanıtlaSil