17 Mayıs 2011 Salı

İstanbul Üniversitesinde Yeni Bir Rezalet Daha

İstanbul üniversitesi fen fakültesi web sayfasında ve ayrıca öğrenci işleri panosunda asılı olan diploma için gerekli belgeler yazısında yazılı olan 4*9 ebatında vesikalık resim şartının bugün itibariyle yanlış olduğunu öğrendim.

Peki nasıl öğrendim ? Fotoğrafçıya gidiyorum vesikalık resim çektirmek istediğimi söylüyorum. Fotoğrafçı bayan bana tuhaf tuhaf bakarak emin msn diye soruyor? Neden dedim. Çünkü böyle bir resim boyutunu ilk talep eden kişi oluyormuşum. Diyorum yokya siz dosyada nasıl isteniyorsa öyle yapın. Ama sonra neyse bi arayıp sorayım diyorum. Aradığımda saolsun matematik öğrenci işleri personeli Tezcan abi açıyor telefonu. Aldığım cvp çok komik

-ya  orda yanlış yazıyor normal vesikalık resim çektir sen.

 Ya el insaf ya madem yanlış bir yazı neden düzeltmiyorsunuz. O duyuru 01.04.2011 den beri yayında bu da linki www.istanbul.edu.tr/fen/dokumanlar/1301655726.pdf 

Tabi birde duyuruda dikkatinizi bilmiyorum çekti mi özellikle başı açık resim isteniyor. Bu da hala başörtüsü yasağının kısmende olsa devam ettiğini gösteriyor. Ne zamana kadar devam edecekler bakalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder