14 Mayıs 2011 Cumartesi

Vakıfbank

Geçenlerde vakıfbanka gitmiştim. Gitmişken sorayım bilgi alayım dedim. Görevli bayana sordum ki:

- Vakıfbank her ay üyelerinden aylık ücret alıyor. Nasıl bir iş bu? Normalde yıllık alınır ki bu bile yasal değil

Görevli çok rahat bir şekilde:

- Her banka nasıl istiyorsa öyle alır. İster yıllık ister aylık.



Yuh dedim bayanın bu rahatlığına ayrı bir şok oldum. Ne zamana kadar aylık ücret almaya decam edecek bunlar.  Ama size bir tavsiye otomatik ödeme talimatı verince ödemesenizde yani hesapta para olmasada talimatı verdiğinizden dolayı aylık ücreti almıyor. Haziran 2011 e kadar böyle devam ettiricem sonra bir daha açmamak üzere kapatacağım inşallah.

 

Tabi daha etkili birşeyler yapabilmeyi isterdim. Bu konuda dava açmış(sonlanan) olan var mı acaba? Vakıfbankı şikayet edesim vaar!!!

4 yorum:

  1. ben askeri işyerlerinde örgütlü harb iş sendikası şube başkanıyım.adım orhan avcı.bir üyemin çaresizliğini sizle paylaşmak istiyorum.bizim üyelerimiz promosyon yasası gereği ziraat bankasından maaş almaktadırlar.üyemin adı sadık yavaş.eşine ziraat kartını veriyor oda sizin atm den para çekmek istiyor.parayı almadan para atm ye geri gidiyor.para nın fazlası vakıfbank atmde tespit ediliyor.800 bin liralık bi meblağ.18 gün olmasına rahmen bütün yaptığımız müracaat ve görüşmeler bu güne kadar sonuç alamadık.maduriyetimizin giderilmesini bekliyoruz.bu teknolojiyle bunun bu kadar sürdüğünü üyemize anlatmakta zorluk çekmekteyiz.saygılarımızla

    YanıtlaSil
  2. 5 ay önce yazdığım dilekçenin cevabı gelmedi işinize gelmeyince uğraşmıyorsunuz benden çaldığınız parayı nezaman ödeyeceksiniz benim 9 liramı resmen çaldınız çabuk cevaplayınız cebimi yazıyom çabuk çözün sahtekarbir banka oldunuz05469705065

    YanıtlaSil
  3. AHMET SUAT TÜRK18 Temmuz 2011 23:23

    Vakıfbank"ın yetkililerine sesleniyorum şubelerinize neden müdür ataması yaparsınız çünkü Sakarya çarşı şubesine müdür atamanıza gerek yok varlığı ile yokluğu belli değil ben 18.07.2011 günü saat 14.19.11 sıralarında numaratörden 221 numarayı aldım ve tam 3 saat şubenizde sıra bekledim ve saat 17.30.00 da nihayet sıra bana geldi ve çektiğim tüketici kredisinin üçüncü taksidini ödedim bugün ayın başı iki tane gişe çalışıyor ama yetişemiyor ve aralardan sırasını beklemeden kimseler giriyor. Banka şubenizin değerli müdürü ender ODABAŞI da klimalı odasında oturuyor dünya umrunda değil şimdi soruyorum Değerli Vakıfbank yetkililerine siz hala bankanıza çekidüzen vermiyecekmisiniz. Ayrıca bankanıza ait kredi kartı göndermişsiniz ama kesinlikle bunu kullanmayacağım ve emin olunki bankanızı hiçbirzaman yakınlarıma ve arkadaşlarıma tavsiye etmeyeceğim. Biliyorum ki bu yazıma istinaden bir cevap yazılmayacak ama ben yılmadan size bankanızla yaşadığım sorunları yazacağım ve paylaşacağım. Bu yazdıklarım değerlendirilir ve bizahmet cevap yazılır saygılarımla Ahmet Suat TÜRK 05054169903

    YanıtlaSil
  4. Üsteki yazıyı okudum ve çok üzüldüm Vakıflar bankası Adapazarı çarşı şubesi adına yazılan yazılara adapazarı içersinde bankaların içersinde en çok beğendiğim bankadır.Ne zaman gitsek güler yüzleriyle saygılarıyla hizmet veriyorlar.Hergün 100 lerce insanların işlerini yapıyorlar müşteride kendini bilmek zorunda bankadaki personele nasıl davranmasını bilmesi lazım her bankada müşteri numarası alıyorsun sıranı bekleyeceksin sıran geldi mi işini göreceksin bu kadar basit.diğer bankalarda müdürler kapıda mı bekliyorlar nerde görülmüş.

    YanıtlaSil