16 Mayıs 2011 Pazartesi

İstanbul Üniversitesi

İstanbul Üniversitesine bu aralar işi düşenin vay haline. Rektörlük öğrenci işlerine bağlanayım dedim. Demez olaydım keşke. Rektörlük öğrenci işlerinin dahili numarası web sitesindeki değilmiş. Telefona çıkanda burası değil operatöre bağlan deyip kapatıyor saolsun. Neyse bizde operatöre bağlanmak için beklemeye başlıyoruz. Karşıma çıkan hoş sesli bayan siz şuan bekleyen arasında 5. 4. 3. 1. derken bana sıra geliyor. Ama oda ne telefon tam açılacakke suratıma kapanıyor. Bunu 5-6 kez denedim ve her seferinde teefon aynı şekilde suratıma kapandı. Yine iyimser davranarak konuşmak istiyorum velev ki sistemde hata varmışta o yüzde böyle tel insanların suratına kapanıyormuş muş. Ama eğer bilerek yapıyorsanız bizim vergilerimizle  aldığınız o maaşlar haram olsun ....

 

Bu konuda tek miyim acaba bu sorunla karşılaşan başka kimse yok mu?

1 yorum:

  1. Yok kardesim yanliz degilsin Istanbul universitesinde telefonla ulasmak tam bir rezalet, ustelik sadece sizin suratiniza kapatmiyorlar, 34450 dahili numaraya bakan hanimefendi, insanlari assagilayarakta cevap veriyor, sizi azaralayarak basindan savarken, yanindaki arkadaslari ilede kikiri kakara etmeyi ihmal etmiyor.

    Aldiklari maaslar haram olsun diyorsunuzda onlar haram nedir biliyorlarmi acaba? kursaklari haramla dolmamis olsa bu kadar teriyesiz saygisiz ve gayri insani karakter sahibi olmazlardi

    YanıtlaSil