2 Haziran 2011 Perşembe

Mikrosis eğitim şikayeti

Merhaba
 
 
 Eşim Merve Güler Özker i Mikrosis Beşiktaş daki şubesine bilgisayarlı muhasebe kursuna kayıt ettirdim.Ve kayıt ettirirken özel sebepleriniz olur ise iptal ettirebiliceğimizi orada çalışmakda bulunan yeliz hanım tarafından bilgi geçildi nisan ayı ortasında kurs başladı.Fakat eşimin ve benim işten ayrılmam nedeni ile kursu ,iptal ettirmek istedik.fakat hiçbirsekilde bunun mümkün olmadığını söylediler.Konu ile ilgili yardımlarınızı rica ederim...

4 yorum:

  1. Kesinlikle katılıyorum. mikrosis kayıtta herşekilde iptal ederiz sorun çıkarmayız diyor ancak iş iptal ettirmeye gelince hemen sizi senetlerle tehdit ediyorlar sakın mikrosise uğramayın

    YanıtlaSil
  2. arkadaşlar ben 3d max kursuna gittim kesinlikle hiç bir sonuç alamadım 4 aydır kursa tekrar için uğraşıyorum ve orda sebahat diye bi hanım var sakın onun dediklerine inanmayın. kesinlikle ne siz gidin ne de çevrenizdekilere önerin. yazık olur verdiğiniz emeğe, paraya ve çektiğiniz sıkıntılara. ben şimdi tüketici mahkemesine kadar taşıyacağım konuyu

    YanıtlaSil
  3. Gökhan,

    geçmiş yıllarda ilkokul dan tanıştığımız için konuyu gördüm hayretler içerisinde okudum ve cevap vermeden geçemeyeceğim.
    eşinin bilgisayarlı muhasebe eğitimi kaydını da ben almıştım am alırken ASLA VE ASLA ağzımdan böyle bir söz çıkmadı ki imzlanmış bir sözleşme vardır kayıt alınırken burya imza atıldığında tüm yükümlülüğü de kabul etmiş sayılırsınız. sözleşmede de kayıt iptali yoktur diye bir ibare vardır. sözleşmede böyle bir şey yazarken aksini iddia etmem mümkün değildir yani böyle bir şey söylenmemiştir. kayıt olurken söylediğim tek şey eğitimi eğer bir sorun olursa gelememeihtimali ortaya çıkarsa eğitim saatleri değiştirilebilir veya eğitim bir süre istek doğrultusunda ertelenebilir bunun haricinde bir şey söylenmemiştir.
    burada olmayan kişileri zan altında bırakmayalım lütfen.
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Köksal Türk4 Mart 2012 17:39

    Her yerin kendine göre sıkıntılı yönleri olabiliyor. Bende microsiste yaşamadım dersem yalan söylemiş olurum. Ama Diğer Kurslarla kıyasa tuttuğumda hepsinden daha ilgililer. 3-4 misli ücret ödeyip, verim alınmayı bırakın, hakaret yiyen maadurlar var. Sonucta bütün kurslar önce ticari düşünür ve kendini sağlama alırlar. Sonrası kursun eğitim kalitesine kalmış. 2000 yılından bu yana çeşitli kurslara katıldım. Hiç bir kurs gelememe ihtimaline göre kayıt almaz. Sadece ödemelerini yaparsın ve alamadığın dersleri sonraki bir kurs dönemi ile kapatman için yardımcı olurlar. Bu süreçte diğer kurslara göre en özverilisi microsis görünüyor.

    YanıtlaSil