30 Haziran 2011 Perşembe

Migros Sanal Market Sorun Çözüm(süzlüğ)ü

Gecen hafta icinde Migros Sanal Market'ten siparis verdigim urunler email ve SMS yollari ile onaylanmasina ragmen "siparisiniz internete dusmedi" seklinde bir gerekce ile bana ulasmamisti. Ardindan beni ertesi gun arayip bir servis elemanlarinin izinli oldugunu, yetistirmediklerini ve ne zaman istersem getireceklerini soylediler. Bunun uzerine ben de cumartesi saat 16:00'da siparisi tekrarladim. Ancak saat 21:00'de siparisim hala gelmemisti. Defalarca musteri hizmetlerini arayip Sanal Market ile ilgili kisilere ulasmaya calistim. Migros'un gururlanarak reklam yaptigi musteri hizmetleri arkada R&B muziklerinin caldigi oldukca ciddiyetsiz bir yer. Surekli 5 dk sonra arayin dediler. Sonuc olarak sabredip ulastim. (Hafta ici yaptiklari hatayi telafi etmeleri gerekirken hala benim ugrasiyor olmam ayri bir sikayet konusu.) Istanbul'daki sisteme ulasmalari cok vakit almis, ertesi sabah getirebileceklerini soylediler. Tabii ki bu kadar bekletilmenin ustune siparisi iptal ettim. Madem boyle bir durum var nicin daha erken bana ulasilmadi? Saat aksam 9'a kadar Sanal Market beklemek zorunda miydim? Iki aksam beni bekletip siparisimi getirmediler ve buna ragmen telefondaki kisi bana  bir suru bahaneler uretti.. Ayni hata iki kere tekrarlanirsa artik bunun adi hata degildir. Bana yapilan bu saygisizligin son derece rahatsiz edici oldugunu bu platformda duyurmak istedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder