10 Ağustos 2011 Çarşamba

KURYENET adlı şirketten şikayetçiyim

şikayetim HSBC bankasının anlaşmalı kuryesi olan KURYENET hakkında olacak.ben şanlıurfada yaşayan bir vatandaşım hsbc banka kredi kartı başvurusu yaptım ve 1 hafta içinde başvurum onaylandı.26 temmuz 2011 tarihinde kartımın istanbul ilinden kurye yoluyla memleketime 28 temmuz 2011 tarihinde ulaştıgı bilgisini aldım.kurye sirketini aradım.2 gûne kadar kartınız eliniyde olacak dediler.ama ne hikmetse 13 gûn oldu halen kart bana ulaşmadı.3 defa şirketi aramama rağmen yarın gelir diye oyalayıp duruyorlar.bende bu sitede sesimi elbet duyan olur umuduyla bu şikayeti yaptım.umarın birileri bu kurye şirketlerin keyfi davramışlarına bir çözûm bulur.KURYENET adlı şirketten şikayetçiyim.e olacak dediler.ama ne hikmetse 13 gûn oldu halen kart bana ulaşmadı.3 defa şirketi aramama rağmen yarın gelir diye oyalayıp duruyorlar.bende bu sitede sesimi elbet duyan olur umuduyla bu şikayeti yaptım.umarın birileri bu kurye şirketlerin keyfi davramışlarına bir çözûm bulur.KURYENET adlı şirketten şikayetçiyim.

1 yorum:

  1. bu sayfaya yazmak icin cok bile beklemissiniz ben yarin kuryenet hakkında sorusturma baslatıyorum delil imde var sikayet var sitesinde 10.10.2011 tarıhınde bende dahıl 5 kısının sıkayetı soz konusu

    YanıtlaSil