17 Ağustos 2011 Çarşamba

Gray Away adıyla Beyaz saçlara bitkisel çözüm diye pazarlanan ürünlerden uzak durun!

Arkadaşlar,

İnternet'te Beyaz Saçlara Bitkisel Çözüm diye sunulan 'Gray Away' isimli ürünlerin yanlış tanıtımına kanıp bu ürünlerden sipariş verdim ancak bu sözde bitkisel özlü saç şampuanı elime geçtiğinde ve etiketinin üzerindeki içindekileri okuduğumda hayrete düştüm. Bitkisel diye üzerini vurgulayarak pazarlanan bu ürünler tamamen kimyasal içerikli maddelerden oluşuyor. Üstüne üstelik içinde boya maddesi içermediği söylenirken bir sürü bu tür madde yer alıyor içinde.

Bundan önemlisi ürünü sipariş verirken İnternet üzerinden size bir satış sözleşmesi imzalıyorsunuz ve burada ürünü 7 gün içerisinde iade etmek hakkını size tanıyorlar ancak ben bu aldığım şirketi hem telefonla aradım ve hemde faks ile bu isteğimi onlara ilettim ancak tamamen bunu göz ardı ediyorlar zira bu şekilde niyetleri insanları kandırmak olanlardan başka nasıl bir reaksiyon beklenebilir.

Sonuç olarak ben bu ürünü http://www.grey-away-tr.com isimli bir siteden siparişini vererek aldım. İsterseniz sizde bir ziyaret edin ve bu ürünün nasıl orada tanıtıldığını görün. Bu benzer ürün başka siteler tarafından da pazarlanıyor. Size aman DİKKAT diyorum bu ürünler kesinlikle bitkisel değil ve paranızı da geri iade almanızda güçlük çıkarıyorlar.

 

ERHAN ARICAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder