13 Ağustos 2011 Cumartesi

fırsatkovala sakın alışveriş yapmayın

Bu yazıyı başka arkadaşların aynı hataya düşmemesi için yazıyorum. fırsat kovala siparişlerinizi iptal edip paranızı iade ettik bankanızla iletişime geçin gibi bir cevap atarsa kesinlikle gözardı edin çünkü yanlış bilgi veriyorlar. beni tam bir ay uğraştırdılar her defasında paranızı iade ettik mailleri aldım ama ne olduysa bir ay sonra iadenizi biz degil ürünü tedarik eden firmadan isteyin biz karşılıklı ödemelerimizi kapattık cevabı aldım. su an elimde ne ürünler nede para iadesi var. fırsat kovala hiçbirzaman alışveriş yapılacak bir site degil alışveriş yapmadan önce iletişim bölümündeki numarayı çevirin ulaşıp ulaşamayacagınızı görün. verilen iletişim numarasını öylesine koymuşlar mail adresini de 3-4 günde bir canları sıkılırsa açıp okuyup klasik mesajlar atacaklar.

Fırsatkovala dan alışveriş sakın denemeyin, bu arada şikayetleri okuyarak hangi site ne kadar çözüm buluyor ona göre karar verin, bana da iyi ders oldu. gerçi ben onları dava edecegim ama keşke baştan şikayetler bölümünü okusaymışım.

27 yorum:

  1. 09/08/2011 tarihinde bir adet Wiper Wizard sipariş ettim ve ürün hiçbir şekilde kargoya verilmediği gibi tarafıma bilgilendirmede yapılmadı. Sipariş için yönlendirdikleri siteyi defalarca aramama rağmen kimseye ulaşamadım. 22/08/2011 tarihinde fırstkovala ile telefonda görüştüm ve 3 gün içerisinde sipariş gelmezse iade isteyebileceğimi söylediler ama bu zamana kadar yine hiçbirşey olmadı. Bugün telefonlarını yine defalarca aramama rağmen karşımda kimseyi bulamıyorum ve para iademi istiyorum. Keşke daha önce bende araştırma yapmış olsaydım. Olmazsa en son bende hukuki yola başvuracağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkez yaysın lütfen bu siteye bende para kaptırdım ve heryere şikayet ettim nafile..

      Sil
  2. okşan canıöz7 Ekim 2011 14:01

    fırsatkovala dan aldığım malzeme benim de elime ulaşmadı telefonla bir kez ulaşabildim. bir daha da telefonumu açamadım. derdimizi kime anlatacağız.

    YanıtlaSil
  3. bir alışveriş sitesinden ışıklı kablunbaga aldım ürün elime geçti. begendim. aynıüründen 2 adet daha ihtiyacım oldu ,aynı sitede kalmadıgında.FIRSAT KOVALA denen siteden istedim parasını da ödedim.ancak`;ne ürün geldi nede telefonlara cevap veryorilar.gitti bizim paralar ibunlara dur diyecek bir merci yokmu ? böyle alenen soygun düzenine nasıl müsaade ediliyor.lütfen birileri bunlara dur desin .

    YanıtlaSil
  4. 6 aralikta firsat kovala sitesinden yilbasi agaci aldim teslim edilmedi urun defalarca aramama ragmen ulasmak mumkun degil;maillerimede herhangi bir yanit alamadim..

    YanıtlaSil
  5. 4 aralık 2011 de bende fırsat kovaladan bır urun aldım 7 gun de teslım edılecegı halde hala elıme gecmedı ( 19 gun ) 6 mail attım sadece 1 tanesıne fırsat kodu ve mail ımı soran bır cevap geldı adresıne baktım taksımde pazartesı sabahı ofıslerıne gıdecem bakalım ne tur yalan atacaklar

    YanıtlaSil
  6. arkadaşlar bu fırsat kovala sitesi anladıgım kadarı ile tam bir dolandırıcı istanbulda olup da bunların adreslerini bulup ilgili yerlere şikayet edecek birkişi yokmu insanlar hala alamadıkları ürünlerin parasını ödüyorlar. ben internetten bitçok güvenilir siteden alış veriş yapmıştım artık oralardan da almıyorum güvenim tamamen sarsıldı bu shtekarların yüzünden.birileri çıksın da bunlara bir dur desin. benim 59 tl gitti ama bunlar yekün teşkil ediyor. ve paramızı alabilmek için hiç birşey yapamıyoruz. ben samsun da ikamet ediyorum. o yüzden istanbul a gidipte bunları araştırma imkanım yok.yoksa ben yapacagımı çok iyi biliyorum.ilgilenenler ltf.bana ma
    il göndersin.

    YanıtlaSil
  7. aynı şekilde aldığımız ışıklı kaplumbağa elimize ulaşmadı ve belirtilen numaradan kimseye ulaşamıyoruz.

    YanıtlaSil
  8. Sayın üyelerimiz;

    Müşteri hizmetleri: 0(212) 2454798 Hafta içi 09:00-18:00 saatleri arasında ulaşabilirsiniz.

    Mail adresi:info@firsatkovala.com

    Ödemeleriniz Otto Grup AŞ güvende ve bloke haldedir.

    Tedarikçi firmalarla yaşadığınız işlemlerde gerekli işlem tarafımızca yapılacaktır.

    İyi alışverişler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten hala insanları kandırmaya çalışmanızı aklım almıyor. Maillere cevap alamıyoruz telefonlar açılmıyor ve siz dalga geçer gibi Otto Grup güvencesinden bahsediyorsunuz. Verdiğiniz adrese şikayet dilekçesi gönderdim ve geri geldi. Öyle bir adres ve şirket de yok demek ki?

      Sil
  9. Fırsat Kovala sitesinden 08 Aralık 2011 tarihinde sipariş vermiş olduğum yıldızlı kaplumbağa uyku arkadaşı 22 gün geçmiş olmasına rağmen halen elime ulaşmamıştır,
    sitenizde yeralan 0 212 245 47 98 numaralı telefon ve ayrıca Senkron Pazarlama'ya ait 0 232 484 23 33 nolu telefonları yaklaşık 2 haftadı aramaktayım fakat ulaşamamaktayım.
    Bugün itibariyle neredeyse 1 ay olacak, siparişi iptal ettirmek için bile kimseye ulaşamıyorum.

    YanıtlaSil
  10. SAKIN AMA SAKIN FIRSAT KOVALA DAN ALIŞVERİŞ YAPMAYIN!!!
    22 araıkta jenga aldım.bir hata ederek yorumları almadan önce değil aldıktan sonra okudum. allahtan 7. iş gününde teslim edildi ama paketi açınca şok yaşadım. "wiss toy" adında jenga muadili bir oyun. oyunun tahta parçalarını marangoza gidip düzelttirmek gerekiyordu. iade istedim. mail gönderdim. arkadaşlar size dönecekler iade işlemi için denildi. ne arayan var ne soran. hukiki süreci başlatmak için belirli iş günü sayısının dolmasını bekliyorum...

    YanıtlaSil
  11. sevcan çevik9 Mart 2012 13:25

    fırsat kovaladan S-Box 34 parça, 17 adet saklama kabı aldım az önce teslım aldım ama hayal kırıklığına ugradım bu kadar rezalet bişey olamaz boyutlarına ve özellıklerıne ınanarak aldım ama en buyuk boyu 1 karıs en küçük boyu bas parmağım kadar. emın olun 1 mılyoncularda satılan en adi plastik bile bundan cokkkk ıyıdır

    YanıtlaSil
  12. ARKADAŞLAR BENDE HATA YAPTIM. FIRSAT KOVALA FİRMASINDAN ÜRÜN ALDIM.YAKLAŞIK 15 GÜN OLDU.HİÇBİR TEPKİ YOK.YARIN TÜKETİCİ MAHKEMESİNE ŞİKAYETE GİDİYORUM.BENCE NİTELİKLİ DOLANDIRICILIK SUÇUNU İŞLİYORLAR.YARIN SİZDE AYNI İŞLEMLERİ YAPIN. HAKKINIZI ARAYIN DERİM KARAR SİZİN İYİ AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
  13. arkadaşlar paranızı almanızın tek yolu dava açmak. ben avukatımın onlara gönderdigi yazıyla geri aldım.

    YanıtlaSil
  14. SAKIN AMA SAKIN ALIŞVERİŞ YAPMAYIN BEN BİR TANE SAÇ DÜZLEŞTİRİCİ SİPARİŞİ VERDİM.7 GÜN İÇNDE GELİCEK DEDİLER.AMA NE GELEN VAR NE GİDEN.BAHANELERİ DE HAZIR KARGO ADRESİ YALNIŞ YAZMIŞ.BİR DE SİTELERİ DE AÇILMIYOR KAÇ GÜNDÜR.NEYMİŞ ÖNLERİNDEKİ BİLGİSAYARDA AÇIKMIŞ.BUNLAR RESMEN DOLANDIRICI YA.AMA BEN BU SİTEYE ULAŞAMAZSAM BEN BU SİTENİN PEŞİNİ ASLA BIRAKMAM.UMARIM BU YAZIYI OKURLAR.OKADAR SİNİRLİYİM Kİ ANLATAMAM.RESMEN DALGA GEÇİYORLAR.BEN BU SİTEYE ULAŞMIYİM BENİM PARAMDA ONLARDA KALSIN BAKIN OZAMAN ARTIK İNTERNETTE SATIŞ YAPABİLCEKLER Mİ?

    YanıtlaSil
  15. SEVİL DOĞAN3 Mayıs 2012 16:33

    Merhabalar,fırsat kovalaya şipariş verdik sistemlerden dolayı problem yaşadık ilkkez alışveriş yapıyorduk.fırsat kovala için yorumlara bakayım dedim.yorumların sonunda dolandırıldık dedim ve sabaha kadar uyuyamadım ve ön yargılı davranıp hakaret edercesine mail attım.mail daha gittiki telefonla arandım çünkü kardeşim kendilerini telefonla aramış ve sorundan bahsetmiş.Ve kendilerine çok teşekkür ederim ne zaman arasam karşımda muhatap buldum mail atsam hemen cevap geldi ben fırsat kovalaya çok teşekkür ederim hizmetlerinden dolayı ve kendilerine önyargılı davrandığımdan özür dilerim.Bundan sonra kendilerinden alışveriş yapacağım ve herzaman güvenilir olduklarını bizzat yaşayan olarak herkese anlatıp alışveriş güvencesinden bahsedeceğim.Bu olumsuz yorum yapan arkadaşlar nasıl ulaşamıyor şaşırdım biz farklı siteden mi bahsediyoruz acaba.Parmızda 3gün içersinde iade oldu.Allah yolunuzu açık etsin fırsat kovala sitesi.Teşekkürler Birgül Hanım,Teşekkürler Deniz Hanım.

    YanıtlaSil
  16. Arkadaşlar araba kiralamak için fırsat kodu aldım.Sürekli aramama rağmen bir türlü ya telefona bakmıyorlar yada araçlarımız kiralanıyor gibisinden bahaneler uyduruyorlar.SİYAH FİLO adı altındaki araç kiralama da bizim elimize para geçmedi diyor.Artık dava açacam hakkımı kat ve kat fazlasıyla alacağım.Milleti enayi yerine koymasınlar.

    YanıtlaSil
  17. merhaba
    22.04.2012 tarihinde 4 kutu afrikan mango siparişi verdik hala ürünlerimiz gelmedi tlf bir türlü ulaşamadım
    bencede bu siteden kimse alış veriş yapmasın tlf çalıyor telesekreter çıkıyor açılıyor ama cevap veren yok ben muhattab olabileceğim kimseyi bulamadım

    YanıtlaSil
  18. yukarıdaki yorumların tamamı doğru bu site ve yöneticileri nitelikli dolandırıcılık yapıyorlar sakın sakın alışveriş yapmayın hukuki yollara başvurun,(sevim doğan) hariç.

    YanıtlaSil
  19. Merhaba evet ürünler geç geliyor haklısınız yalnız tedarikçi firma ve kargodan yansıyan problemlerden dolayı ben birebir yaşadım.Yalnız muhatap bulunuyor haksızlık etmeyelim.Benim her mailime ve telefonuma cevap verildi zaman zaman kendilerinden özür diliyorum hakaret etmeme rağmen aynı saygılı bir çizgi ile karşılık verdiler.Kendilerine çok teşekkür ediyorum.Sizlerde telefonla ulaşamıyorsanız mail gönderin,muhakkak cevap veriliyor.

    YanıtlaSil
  20. merhabalar, aynen yukarıda yazılanlar gibi, sitenin internet sitesi açılmıyor ve müşteri temsilcisini aradığınızda "aaa nasıl olur bende açık" yalanını söylüyorlar. Zaten müşteri temsilcisi dedikleri personel ağızında sakızla konuşup "yaa öyle olur mu yaaa" şeklinde ifadeler kullanıyor.

    YanıtlaSil
  21. Bu siteden alışveriş yapacaktım yalnız okuduğum yorumlardan sonra öyle bi gözüm korktu ki direk iptal ettim. Kendilerine bir an önce çeki düzen vermezlerse müşteri bulamazlar. Ve sizde, eğer dolandırıldıysanız hukuki yollara başvurun, sessiz kalmayın.

    YanıtlaSil
  22. Arkadaşlar inşallah güvensiz olduğu yalandır ürünü aldıktan sonra dank etti şikayetlere bakmak umarım hayal kırıklığına uğramam ve uğramaz kimse :/

    YanıtlaSil
  23. üçüncü aramamda açıldı telefon bu benm arama saatlerimden kaynaklanıyor olabilir tabi, karşıma br bayan çıktı ilk tatmin olmadım konuşmasından rütun konuşmalardı fakat görüşmeden 4 saat sonra ürün elime geçti 3 iş gün içerisinde siteden memnun kaldım korktuğuma değmedi umarımda bu şekilde güvenilir alışveriş yapılacak sitelerden biridir.

    YanıtlaSil
  24. utanmadan telefon nolarını veriyorlar yalannn 4 aydır yumurta pişiricilerimi alamadım pazartesisavcılıga suç duyurusundA BULUNACAGIM

    YanıtlaSil
  25. Selamlar, ben de 08.10.2013 tarihinde fırsatkovala denilen siteden alışveriş yapma gafletinde bulundum. Ve aradan bu kadar süre geçmesine rağmen hala elime ulaşan hiçbir ürün yok. 360.90 tl tutarındaki alışverişim için yasal işlem başlattım. Gelişmeleri paylaşırım. Sevgiler, Funda

    YanıtlaSil