15 Temmuz 2011 Cuma

Tarih olduğunu sandığımız İkametgah Ücreti 4.5 TL

Artık ikametgah alınmayacak diye yasalar vs. çıkıyor. Buna rağmen hala kurumlar ısrarla ikametgah istiyor. Halbu ki tek yapmaları gereken şey  adres kayıt sistemine girip kimlik bilgilerini kontrol etmek. Ama hala bazı inatçı cahiller bu belgeyi istemekte ısrarcılar. Gidiyoruz muhtar amcaya saolsn 2 dk çıkarıveriyor yazıcıdan ama o da ne ?? Yaptığı işin karşılığı olarak 4.5 tl istiyor. Ya muhtar amca diyorum içimden seçim geliyor az kaldı. Ne yaptın da para istiyorsun yaa. İnsaf. Tabi birde arka duvarlarında asılı bir kağıt var. Bilmem kaçıncı sayılı kanuna göre alıyorlarmış. Bende aynen seçim günü diğer bilmem kaçıncı sayılı kanununa göre hareket edicem inş. Umarım herkes bu konuda duyarlı davranır. Saygılarımla....

1 yorum:

  1. Mustafa Rüstem28 Temmuz 2011 15:21

    Defalarca kez adres değiştirdim böyle birşeyle karşılaşmadım.
    1-Belediyeye kayıt oluyoruz ve bütün resmi kurumlarda bu kayıt görülüyor
    2-Belediye her ne hikmetse elimize bir kağıt tutuşturuyor bunu muhtara vereceksiniz diyor.
    3-Kayıt olduğumuza dair belgeyi muhtara götürüyoruz iş bitiyor... mu ? hayır...
    4-Bu güne kadar hep bunu yapmıştım ve muhtarlık tamamdır deyip kağıdı alıp kaydına dahil etmişti.
    5-Bugün Ataşehir muhtarlığında nüfus cüzdanımı yaptığım işi ve telefon bilgilerimide alıp yazıcıdan form5 dediği bir belge çıkarıp imzalamamı ve bir de 4.5 tl vermemi istedi. Bugüne kadar hiçbir muhtarlık bunun için benden para talep etmedi hayırdır dedim. Bu form5 dedi yeni kayıt yapıyoruz. Ben vatandaşlık görevimi yerine getirip adresimi bildiriyorum siz benden üste para istiyorsunuz ki bugüne kadar bunu ilk defa sizden gördüm sizden ikametgah il muhaberi istesem tamam haklısınız ama ben kayıt oluyorum dedim. Vereceksiniz dedi. Vermezsem nolur dedim kaydınız görünmez dedi. Belediyede görünüyor ya burda görünse ne olur görünmese ne olur yaparsanız yapın yapmazsanız yapmayın buna hayatta para vermem dedim Sizle tartışmayacağım siz imzalayın para vermezseniz vermeyin dedi. İmzaladım çıkarkende farketmez iserseniz yapmayın dedim.

    YanıtlaSil