8 Temmuz 2011 Cuma

Onur Air Rötar ve İlgisizlik

Onur Air’dan 7 Temmuz 2011 kalkış saati 23:55 olan, İstanbul(AHL)’dan kalkıp, İzmir’e uçacak olan 1058 sefer sayılı uçuş için bilet satın aldım.

Havalimanına gittiğimde bordda uçağın 50dakika rötar yaptığı yazıyordu. Yani iddaya göre uçak 23:55 yerine 00:45’de kalkacaktı. Uçağa alımların başladığını belirten (borarding) uyarısı çıktı, “son uyarı“ mesajı çıktı. Bu arada herkes borda yazan yazıya güvenerek çoluk çocuk kapının önünde ayakta bekliyor.  Ne kapılar açıldı, ne de bizi bilgilendiren bir görevli oldu. Firma tüm yolcularını hiçe sayarak bir uyarı bile yapmadı. Akabinde bir personel geldi, dedik ki “kardeşim çık ortaya bi duyuru yap de ki şu saatte kalkacak”. Onu bile yapmadı.

Uçaktaki hostese gecikmeden dolayı şikayetimizi dile getirdik verdiği cevap yaptıkları hatadan da abesti “Koltukların arkasında Onur Air Şikayet Formu var onu doldurun.”.  Enteresandır, benim oturduğum yerin oradaki koltuk arkasında bahsettiği form bile yoktu. Check in anında “Cam kenarı” olsun dedim, yanında camı olmayan,arkaya yaslanmayan sağ en arka köşeyi vermişler ( Koltuk : 37F).

Tüm sinir harbinden sonra uçak 50 dakika değil 90 dakika rötarla havalandı. Pilot açıklama yaptı: “Gecikmenin sebebi akşam yaşanan gecikmeden dolayıymış falan filan”. Madem akşamdan ne kadar geciktiği belli. Niye olduğundan daha alçak süre billbord’a yazıyorsun. Müşteriyi niye kandırıyorsun ?

Varmamız gereken yere 1 de ineceğimize 2:30’da inince bekle ki hava otobüsü dolsun.  3:30’da eve vardım sabah 7’de işe gitmek için uyandım. Benim gibi bir çok insan uykusuz kaldı. Uçak yolculuğu değil sanki kabustu. Yere indiğime şükrettim.

İlteriş MUTLU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder