3 Aralık 2012 Pazartesi

Turkcell 8035 Kontör Hattı Şikayet

Turkcell iletişim merkezi bünyesinde bulunan 8035 kontör hattı bilgim dışı kredi kartımdan köntör yüklemesi yaptığını iddia etmektedir. şahsımın böyle bir işlem yapmadığını ısrarla söylememe rağmen karşı taraf itirazda bulunup tam tersini iddia etmektedir. şikayetim üzerine turkcell iletişim merkezi tarafından benden istenilen kredi kartı exteresi, kimlik fotokopisi ve bir adet şikayet dilekçesi faksladım. yalnız bir hafta boyunca itirazıma cevap verilmedi. bunun  üzerine 10.10.2012 perşembe günü müşteri hizmetlerini aryıp işemimin acilen çözülmesini istedim; fakat müşteri hizmetleri defalarca başka yönlendirmelerde bulunmuş ve idda ettiğim konuyu kabul etmemiştir. ayrıca 8035 kontör hattının 25.09.2012 günü benim şahsımın 20 tl kontör yüklemesi iddasını çürütmek için aradığım müşteri hizmetleri bunun aksini ıspatlamıştır. yani ben 17.09.2012 günü bim marketlerinden kontör yüklemesi yapmış ve onun sonrasıda herhangi bir işlemde bulunmamışımdır. ıspat ve deliller benden yana olduğu halde itirazlarını sürdüren turkcell iletişim merkezi ve bünyeside bulunan 8035 kontör hattını TÜKETİCİ HAKLARINI İHLALDEN şikayet etmek istiyorum.


İsmail Ç.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder