25 Temmuz 2012 Çarşamba

TEUS evden eve nakliye

İzmir Bergama İlçesinde baska bir eve tasınacagımdan İzmir'de bulunan TEUS nakliyat firması ile evden eve tasınma konusunda firma yetkılısı olan ve aynı zamanda asker emeklısı olan Tımur beyle kendımınde asker olması nedenıyle 700 TL karsılıgında guvenerek anlaştık. Ev tasınmadan once naklıyenın nasıl olacagını sordugumda, kendısı bana ınternet sıtelerınde yazdığı gibı benım sahsi eşyamı alarak evden ayrılabileceğimi diger eşyaların tamamının kendı personeli tarafından tasınacagını telefonla bana söyledı.24 Temmuz 2012 günü evımı tasımak ıcın TEUS naklıyattan geldıler. Evın konumu nedenıyle ev tasıma asansörünü kuramadılar. Bunun yerıne bana ıkı tasıyıcı bulmam gerektığını söyledıler. Evden çıkmamın zorunlu olması nedenıyle bu taleplerını kabul ettim ve 140 TL karsılığında ıkı tasıyıcı tuttum. Ev toplanıp diğer eve esyalar tasındığı zaman gördüm ki bu tasıyıcıların bu işi TEUS naklıyatın ınternet sıtesınde belırtılen esaslarla hiç bir alakasının olmadığını gördüm. Banyo malzemelerını toplarken hangi insanoğlu tuvalet fırçsı, diş fırçası, temizlik bezleri, tuvalet kagıdını aynı kutuya yerleştirir. Kendi nevresim takımlarımızı eşya taşımak için bohça yapmakta kullandılar, eşyaların tamamını gelişigüzel paketlediler. Çocuk odasının dolabını düzgün takmadıkları için dolabın vida yerleri hep yalama olmuş. Nacizane tavsiyem TEUS naklıyat fırmasına esya tasıtacaksanız bır daha düşünün derim.

 

 

Arif Y.

1 yorum:

  1. SÖZKONUSU BİLGİLERİN HİÇ BİR HARFİ DOGRU DEGİLDİR.ADI GEÇEN MÜŞTERİYE HERHANGİ BİR HİZMET SUNULMAMIŞTIR FİRMAMIZ ARACILIGI İLE BİR TAŞIMA OLMAMIŞTIR.SÖZLEŞMESİ YOKTUR.BİZE AİT LOGOLU BİR ARAÇIN ADI GEÇEN TAŞIMAYA GÖREVLENDİRİLMEMİŞTİR.

    YanıtlaSil