25 Temmuz 2012 Çarşamba

Galeri İrfan Şikayet

galeri_irfangaleri irfan home avcılar dan yemek,yatak,salon ve köşe takımı aldım bir ay önceden 25 temmuz olarak teslimat tarihi ayarlayıp sipariş verdim ama yemek ve yatak odası helmiş salon ve köşe takımı gelmemiş ne zaman geleceğni bilmiyorlar yeni evlenecem ev tuttum evim boş duruyor perişan oldum magazaya şikayete gidiyorum haklısınız diyorlar çözüm yok allah bize biz size diyorlar

 

Mevlüt

2 yorum:

  1. Galeri İrfandan Divan Dunna koltuk takımını aldım. Aldığım güne lanet ediyorum. Her şey sorunlu. Teslimatta 2 hafta boyunca bugün gelecek yarın gelecek dediler. En son çok kavga ettim de düğüne 1 gün kala gönderdiler. Gönderdiler ama kumaşları yanlış geldi. Müşteri hizmetlerini aradım. Efendim herkes işten çıkmış kendisi çok sıkışıkmış lütfen biraz idare edin ben size geri dönüş yapacağım dedi. Böyle güzel konuşunca hay hay sorun değil dedim ama bana bir geri dönüş yapın mutlaka, sonrası önemli deği beklerim. Aradığımda tarih 06. 07. 2012 idi 3 hafta bana döner diye bekledim kimse dönmedi arada 1-2 kere aradım noldu diye mail attık cevap gelince sizi bilgilendireceğiz dedi. Son 2 haftadır ulaşabilmek için günde belki 20 kere arıyorum ama maşallah Ayten hanımın ne müşterisi, ne yemeği bitiyor. Tabi biz parayı verdik ya artık müşteri sayılmıyoruz.Müdürü bağlayın diyorum konu ne diyo anlatıyorum tamam bağlıyorum diyo sonra teli açıp işi varmış diyor kapatıyor. Kimi arayıp şikayet edeceğimi bilmedim sebebi her yer Galeri irfan avcılara çıkıyor, Müşteri hizmetleri orda, müdürü orda... Resmen danışıklı dövüş gibi. Bizde ancak arayıp duralım. Müşteriyi takan yok...

    YanıtlaSil

  2. ZRM VİVA koltuk takımımını aldım,fakat 5 ay geçmeden koltuklarımın iskelet sistemi tamamen çöktü,yaşadığım sorunu yetkililere bildirdim.

    *Konuyla ilgili şikayetimizi 20.01.2014 tarihinde bildirdik.

    *29.01.2014 tarihinde servis kontrol ederek fotoğraf çekip koltuğun çökmüş olduğunu belirten evrak hazırladı

    *13.02.2014 mağazaya gidip sözlü şikayetimizi belirttik

    ve bunun üzerine 3. defa koltuklarımı kontrol edip fotoğraf çekmeye geldiler,bana sundukları çözüm koltuklarımı tamir ettirmekti ben yeni aldığım, çalıştığım için günde 1 saat oturduğum koltuğu neden tadilat yaptırayım bunun çözümünün birebir değişim olabileceğini belirttim,ve hakkımızı mahkemede arayacağımın bilgisini sizlere bildiriyorum

    YanıtlaSil