14 Temmuz 2012 Cumartesi

Garanti Bankasının yapmış olduğu kesintiler

garantiGaranti Bankası Konya Zafer Şubesinde bulunan hesabımdan kesilen hesap işletim ücreti ile ilgili kesintiler konusunda şikayetvar.com'a daha önceki şikayetim ile ilgili tarafıma dönüş sağlayan yetkililer otomatik ödeme talimatı vermem halinde kesinti yapılmayacağını söylediler, talimatı mecburiyet karşısında verdim...

Ancak halen 2012 1 yarıyılı hesap işletim ücreti kesintisi olarak yine kesinti yapıldı....


Rica ediyorum, lütfen bankaların bu haksız kazançları ile müşterilerini bu denli mağdur etmelerine engel olun ve mağduriyetimi giderin...

Paralarımız bankaların kasalarında yatıyor, paramızı kullanıp, paramızdan para kazanıyorlar bide üstüne üstlük HESAP İŞLETİM ÜCRETİ diye kesinti yapıyorlar.

Neye göre, neye dayanarak böyle bi kesinti yapıyorlar???

Yapılan kesintilerin tarafıma iade edilmesini rica ediyorum...

 

Hakan YAŞA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder