13 Haziran 2012 Çarşamba

Super Online VERILEMEYEN Hizmet Bedeli !!!

superonline2011 yilinda apartmana gelen superonline satis temsilcileri, apartmana superonline alt yapisi dosenecegini ve 1 ay ucretsiz kullanima sunulacagini, sonrasinda istenirse kisilerin kullanima devam edebileceklerini belirttiler. (1 ay sonunda istemiyorum diye firmaya basvuru yapilacagini belirtmeden!) baglandi ve 1 ay sonunda ogrendik ki apartman olarak, hepimiz taahhut ile abone yapilmisiz. Bize soylenmeyen iptal zamanida gectigi icin iptal ettiremiyoruz. 2011 Kasim ayinda isimden dolayi evimi tasidim baska bir semte. Tasindigim site 4 blok. 3 blokta superonline var, bizim blokta yok. Baglanmamis. Internet kullanamiyoruz fakat her ay fatura geliyor.
Firma ile goruserek, VEREMEDIKLERÎ hizmetten dolayi bunun mantikli bir aciklamasini istedik ve cozum bulunmasini. Verilen cevap; normal telefon hatti baglatmamiz ve telefonu superonline na tasiyarak o sekilde kullanmamiz yonunde idi. Telefon hatti baglatmam ve ordan superinline tasimaya beni zorlayamayacaklarini belirterek baska cozum uretmelerini istedim. Cozum yok. Taahhudunuz var. Odemek zorundasiniz diye bir cevap. VEREMEDIGINIZ hizmetin bedelini nasil istersiniz diye sordugumda, yapabilecegimiz bir sey yok diye yine ayni cevap. Odemeyecegimi ve gerekirse tuketici haklarina, yargi yoluna basvuracagimi belirttim. Bu diyalolar gecen ay yasandi. Aboneligim iptal edilip 321 tl gibi bir rakam fatura edilmis. Iptalden dolayi taahhudu bozdum diye. Ve 2 gunde bir icra taciz mesajlari. Alamadigim hizmeti ve hakkimi yargida ariyorum artik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder