18 Mayıs 2012 Cuma

Yurtiçi Kargo 1 Kilometreyi Uzak Sayıyor

[caption id="attachment_1062" align="alignleft" width="150" caption="yurticikargo"]yurtiçi_kargo[/caption]

Mayıs 2012 internetten bir alışveriş yaptım. Alış veriş yaptığım site de belli bir gün adrese teslim bir kargo olduğunu yazıyordu. Adresim ilçeye sadece bir kilometre uzaklıkta onun nedeni de ilçeyle aramızda sadece bir nehrin akması yani ilçe merkezi dedikleri yer ve adresim aynı yer gibi. Kargomun teslim edilmesi gereken tarihte arayıp sorduğumda bana adresimin uzak ve ters olduğunu o yüzden 4 gün sonra teslim edileceğini söylediler. Bunun nedeni ise belli bir prosedüre göre teslim yapılıyormus ben adresimi bir ilçe merkezinde çok uzak bir yer yazsaydım o zaman bana zamanında ulaşacaktı ama şu an daha yakın bir yerde olmama rağmen adresime 1 kilometrelik yer için tam 4 gün beklememi söylüyorlar. Yurt İçi kargonun büyüklüğü bu kadar işte ! Genel müdürlüğü aradım bana yetkili olmadıklarını söylediler. Genel müdürlük yetkili değilmiş ama bölge müdürlüğü yetkiliymiş nasıl oluyorsa onları aradım orada da bana yine aynı masalı anlattılar bunlar için ben tabi ki yaklaşık bir saat telefonda bekledim ve ya görüşme yaptım . Bölge müdürlüğünde ki kadın arkadaş ne derse beğenirsiniz ? Ben 17 dakikadır telefonla konuşuyorum ... Bunun üzerine hala kargom gelmedi. Bu tarihten sonra Yurt İçi Kargo olarak burda iş yapan, burayla çalışan mecbur kalmadıkça bin pişman olur benden söylemesi. Herhangi bir ilçede en az on kilometre bir dağıtım ağı olur ilçe merkezi sayılan ama ben 1 kilometreyi onlara anlatamadım. Yazıklar olsun bu kargoya aldıkları paraya . Para alırken hiç uzak demiyorlar.

 

 

Ali Küçükçınar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder