28 Şubat 2013 Perşembe

Ürünüm gelmedi

Sayın Yetkili;
Çok severek aldığım ve kullandığım tost makinesi sigorta attırdığından servise gittim. Bursa King servisi (ÖZME TEKNİK)'e 01.10.2012 tarihinde tost makinemi tamir için verdim. Verirken de Nebahat hanıma garantisi olmadığını ve yapılırsa neye malolacağını önceden haber vermesini istedim.
1 ay sonra görüştüğümde tost makinesini İstanbul'a gönderdiğini, ancak gelirken kargoda kapağı kırıldığı için geri gönderdiğini söyledi.
Ancak 5 ay geçmiş olmasına rağmen kapağı kırık bile olsa tost makinesi gelmedi. En az 5 kez aradım, ancak bir sonuç alamadım. Sonunda kendime yeni bir tost makinesi aldım.
Bu nasıl bir servis anlayışıdır, yetkili servisler hep böylemi çalışır, gelen malı teslim etmeyince bir yaptırımı yok mudur?
Artık ümidi kestim ancak herkes bilsin King servisi böyle çalışıyor.

Selamlar


Recep İ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder