8 Nisan 2012 Pazar

Aveanın müşterilerini dolandırması

Merhaba,
avea müşteri hizmetlerini faturamın neden yüksek geldiğiyle ilgili bilgi almak istedimi bildirdim müşteri temsilcileri fatura konusunda son derece bilgili oldukları için avea'nın o muhteşeme anlaşılmayan faturasını kendi çalışanları dahil açıklamakta zorluk çekmektedirler.Faturalarımın aşım yapmadığım halde hatta kullandığım paketinde bana fazla fazla yettiğini de dökümlerimde mevcuttur buna ragmen her ay avea değişik değişik fatura göndermektedir bunlara ragmen avea müşteri hizmetlerini aradım iptal ettirmek istediğimi bildirdim sonrasında iptal biriminden dönüş yapıldı 12 aylık taahhüt kabul edersem faturamı sabit 17.50 TL ye 12 ay boyunca sabitleyeceğini bildirdi ben taahhütü de zorunlu tutmadı istediğiniz zaman cıkabilrisiniz dedi bende buna ragmen cazip geldiği için yıllardır kullandığım avea devam etmek istedim sadece 1 ay dedikleri 17.50TL fatura geldi sonrasındaki ay 21.75 oldu 29.25 oldu yine katlamaya basladı avea müşteri hizmetlerini aradıgım da ise faturam neden yüksek geldğini sordugumda verdiğiniz söze ne oldu neden tutmuyorsunuz ben size verdiğim taahhüt tutuyorum da siz neden tutmuyorsunuz dediğimde şikayetinizi alırım ama faturanız düzelmez işleminizi yapan arkadasamız hakkında gereken yapılır demeleridir bu benim keseneme zararı dokunmakta dediğimde buna bişey yapamayız ödiceksiniz oldu.Çağrı kayıtları da dinletilmemektedir haklı oldugumu bildikleri için yaptıkları hatayı kabul etmemek istiyorlar. Avea dan şikayetciyim gerekenin yapılması için rica ediyorum. İlginiz için teşekür eder iyi calısmalar dilerim

Bilal Tolga PİŞKİNEL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder