19 Mart 2012 Pazartesi

Ürün Teslim Edilmiyor

Merhabalar,

13.01.2012 tarihinde İzmit Ncity Koton mağazasından bir adet kot pantolon aldım.Aynı gün pantolonun paçasının tadilatı için ölçü alındı ve bana tadilat fişi verildi.1 gün sonra ürünü alabileceğim söylendi.1 gün sonra gittiğimde ise pantolonumun terziye gönderilmeyi unuttuklarını söylediler ve yarın(15.01.2012) tarihinde gelebilir misiniz dediler.1 gün sonra gittiğim de bilindiği üzere Ncity mağazası yanmıştı.
Bu şansız olay üzerinden 1 ay geçtikten sonra İzmit Dolphin Koton mağazanıza tadilat ve ürün fişimle giderek durumu aktardım.Bana en kısa zamanda döneceklerini söylediler ama 15 gün geçmesine rağmen dönmediler.Dün(19.03.2012) tekrar gittim.Yine fişlerimi gösterdim, ürünü bulamadıklarını yanmış olabileceğini söylediler.
Şimdi ürünün yanmış olması benle değil doğrudan o mağazayla ilgili bir sorun değil midir? Ürünün bulunamaması durumunda para iadesi ya da yerine bir ürün çeki talep ediyorum.Ancak Koton müşteri hizmetlerini aramama rağmen kimse cevap vermiyor telefonlara.

 

Emre Demirtaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder