28 Şubat 2013 Perşembe

Sürat Kargo Şikayet

06.11.2012 tarihinde sürat kargo Balıkesir şb takip nosu : 464033 olan FATURALI bir paket yolladık.4 aydan beri paketimiz ortada yok..Gerekli olan tüm evrakları vermemize rağmen zararımız halen karşılanmadı.Birde üstüne üstlük 843.00 tl faturalı malımıza karşılık heyetten DALGA GEÇER gibi 400.00 tl ödenebilir diye şubeye mail yolluyorlar.Neye göre belirleniyorsa artık.Biz ya fatura tutarımızın verilmesini yada paketimizin bulunmasını TALEP ETTİK fakat halen bir cevap veremediler.Her hafta kargolarla çalışıyoruz ticaret gereği böyle bir rezalet görmedik.Paketiniz kayboldu diyorlar fakat sonrası YOK.Bakalım daha ne kadar bekliyeceğiz paketimizin akıbeti için?


Fatih Ç.

avea problemli

AVEA evdeki kablosuz modemden telefonumla internete girdim. daha sonra internet ağından düşünce telefon otomatik olarak 3 G ile operatör üzerinden bağlanarak devam ediyormuş. bununla ilgili herhangi bir bilgim bulunmadığından ve herşeye gerekli gereksiz sms gönderen operatörüm beni bu durumla ilgili bilgilendirmediği için bir gün sonrasında gelen bilgi mesajıyla 140 tl internet faturası borcumun olduğunu öğrendim. müşteri hizmetlerine defalarca aramama rağmen ulaşamadım ve hala da ulaşamıyorum. avea bayisinden yaptığım görüşmede herhangi bir yardım alamadım. avea nın kendi sitesine de 2 defa şikayetimi yazdım ancak hiçbir şekilde dönüş sağlanmadı. avea nın her birimden şikayetçiyim.


Hatice U.

Otomatik Ödeme Talimatı

ING Bank'a ait kredi kartımla tüm kurumların ödemelerini yapıyorum.Bugün (26 Şubat 2013)cep telime elektrik faturamın ödenmediğine dair mesaj geldi.Fırat EDAŞ'ı aradım bankanıza gönderdik talimatı dediler. Bankayı aradım bize talimat gelmedi dediler. İkisi topu birbirine atıyor. Arada ben mağdur oldum. Şimdi gecikme zammı ile ödeyeceğim. Suçlu kim diye sorduğumda her iki kurum suçu diğerine atıyor.

Gökhan P.

Lenovo 2 Günlük garantili bilgisayarıma 340 TL masraf çıkardı

Yeni Aldığım bilgisayarımın kapağını kaldırırken menteşesi kırıldı.Zaten Aldığım günden beri menteşelerden ses gelmekteydi Servise yolladım kullanıcı hatası olduğunu söyleyip 340 TL Masraf çıkardılar. Menteşe etrafında darbe cizik vs yok.

Müsteri hizmetlerinden aldığım cevapsa ''Siz kapağı açarken kırılmış bile olsa kullanıcı hatasıdır'' Sorarım size hangi babayiğit kasaya hasar vermeden menteşesini parçalayabilir? Lenovo hiçbir şekilde bana yardımcı olmamıştır. Mağduriyetimin giderilmemesi durumunda Tüketici Hakları Hakem Heyetine başvuruda bulunacağım.


Sezai Ç.

TTnet bağlantı hızı çok düştü, müşteri hizmetleri ilgilenmiyor

D-SMART NET'e: Yaklaşık 2 hafta önce interneti nakil yaptırdım ve nakilden sonra 8 megabite olan internet hızım 2 megabite oldu. Müşteri hizmetlerini arıyorum Türk Telekoma başvur diyorlar. Daha önce de internetin bağlanması ve nakilde çıkan sorunlarda da göndermişlerdi. Her gittiğimde Türk Telekom bana d-smartın bilgilerine giremiyoruz diyorlar ve gönderiyorlar. D-smart müşteri hizmetleri de yardımcı olmuyor şikayetçiyim..


Yunus Y.

GSMobile bilgilendirilme uyarı yapılmadı

GSmobile kablosuz internet kullanmaktayım. ben bu hatta bayiden otomatik ödeme talimatı vermiştim ancak avea çalışanları talimatınız verilmiştir dedikleri halde yapılmamış. 4 ay faturam ödenmemiş. otomatik olarak hattım kapatılmış ve kazandığım indirimlerle beraber son ay faturaya 5 katı daha fazla faturalandırılmış ve 4 ay normal son ayda 5 kat daha fazla fatura ödemeye mecbur bırakıldım. ben otomatik ödeme yapıldı bilgisine dayanarak ödendiğini düşünürken faturam ödenmemesine rağmen hiç bir uyarı bilgi uyarı tarafıma ulaştırılmamıştır. faturanız ödenmemiştir diye uyarılmadım son anda baktığımda bu şokla karşılaştım ilgili kurumlara şikayetimi belirtir gereğinin yapılmasını dilerim.

Hüseyin Esat Y.

ALDIĞIMA PİŞMAN OLDUĞUM GÜMÜŞLÜ YEMEK TAKIMLARIM...

tepe home dört yıl önce aldığım gümüşlüğüm altı açılmış sebep tabak koymammış altı değişicekmiş onun içinde para alacaklarmış onların fabrika hatası ayol tabak koymakla gümüşlük çökermi nasıl yaptılarsa artık yazık yazık bide adı büyük sözüm ona bidaha asla almam....


Nükhet B.

Altınyıldız Takım Elbise

kızılay avm altınyıldız mağazasından takım elbise aldım pantolanu esnek sökülmez diye söylendi her ihtimale karşı bir beden açalım dediler tamam dedim iki kez giydikten sonra pantolon söküldü. şu an takım elbiseyi kullanamıyorum.


Zafer D.

Akbank kredi hayat sigortası

akbank sarıyer subesinden tuketici kredisi kullanmıştım. kredimi 2 yıl erken kapattığım için adıma yapılan hayat sigortasını iptal ettirdim bu durumda bankadan bir alacağım doğdu. fakat bu alacağım için tarafıma herhangi bir odeme yapılmadı akibeti hakkındada bilgi alamıyorum sadece taliimat yazdırıp aldılar aradan 15 gun geçmesine ragmen ne bir cevap verebilen var nede araştıran ilk defa bankadan alacaklııyım ama alamıyorum en doğal hakkım olan alacağımı odeyin lütfen.



Şakir S.

kredi hayat sigortası

yapı kredi bankası esentepe subesinden tuketici kredisi kullanmıştım. kredimi 2 yıl erken kapattığım için adıma yapılan hayat sigortasını iptal ettirdim bu durumda bankadan bir alacağım doğdu. fakat bu alacağım için tarafıma herhangi bir odeme yapılmadı akibeti hakkındada bilgi alamıyorum sadece talimat yazdırıp aldılar aradan 15 gun geçmesine ragmen ne bir cevap verebilen var nede araştıran ilk defa bankadan alacaklııyım ama alamıyorum en doğal hakkım olan alacağımı odeyin lütfen.
+

Şakir S.

Ürünüm gelmedi

Sayın Yetkili;
Çok severek aldığım ve kullandığım tost makinesi sigorta attırdığından servise gittim. Bursa King servisi (ÖZME TEKNİK)'e 01.10.2012 tarihinde tost makinemi tamir için verdim. Verirken de Nebahat hanıma garantisi olmadığını ve yapılırsa neye malolacağını önceden haber vermesini istedim.
1 ay sonra görüştüğümde tost makinesini İstanbul'a gönderdiğini, ancak gelirken kargoda kapağı kırıldığı için geri gönderdiğini söyledi.
Ancak 5 ay geçmiş olmasına rağmen kapağı kırık bile olsa tost makinesi gelmedi. En az 5 kez aradım, ancak bir sonuç alamadım. Sonunda kendime yeni bir tost makinesi aldım.
Bu nasıl bir servis anlayışıdır, yetkili servisler hep böylemi çalışır, gelen malı teslim etmeyince bir yaptırımı yok mudur?
Artık ümidi kestim ancak herkes bilsin King servisi böyle çalışıyor.

Selamlar


Recep İ.

Vodafone.net üyeliğimi iptal etmiyor

Vodafone.Net Biri Adsl'e geçmek gibi bir aptallık yaptık ve hizmetinden memnun kalmadığımız için sözleşme bitiş tarihine yakın iptal talebinde bulundum. İptal talebiyle ilgili gerekli presedürleri yerine getirmemize rağmen iptali gerçekleştirmediler. Defalarca aradık ve iptalin aciliyetini bildirdik ama hala bir çözüm olmadı. Evraklarla ilgili eksiğim olmadığı halde sırf iptal sürecini uzatmak için evraklarınız eksik dendi. Şubat ayının başından bu yana bekliyorum ve hala daha saçmalıklara devam ediyorlar. Resmen sülük gibi yapıştılar çıkarmaya çalıştıkça iğrençlik yapıyorlar. Koç Grubu Vodafone.Net Biri Adsl ile adını lekeledi. Bakalım nasıl temizleyecek.


Gul S.

Avea Çekim Sorunu

Ankara nın en merkezi ve gözde yerleşim yerlerinden biri olan Çiğdem mah. 1570 cd ve civarında Avea nın çekememe acziyetiyle mağdur olmaktayız takribi 2 aydır.Çekim o kadar çok dalgalanma gösteriyor ki 2013 te Ankara nın göbeğinde çeken yer arıyoruz konuşmalarımız kesiliyor yada arandığımızda ulaşılamıyoruz .

Kendilerine ilettiğimde sorunu; baz istasyonun kaldırıldığını yeni yer aradıklarını söylediler. KOCA!!! Avea kaç aydır yer bulamadı mı ki halen bunu çekiyor ve mağdur oluyoruz.Biz şahsi olarak iletince cevapları icraattan çok sözlü geçiştirmelik cevap oluyor sizin sayenizde belki kımıldar ve iş yaparlar acil cevap değil icraat istiyoruz gereğini acilen yapsınlar.


Gökhan E.

hepsiniindir sitesinden borç bilgisi

Aşağıda yazılı mail , bu siteye üye olmadığım halde bana gönderilmiş. Bu şirkete ait şikayetlerden burada okudum.Adımı ve mailimi benden habersiz kullanan ve bana borç çıkaran bu siteyi ve şirketi şikayet ediyorum.Benim üyeliğimi ispat edilmesini istiyorum.Aksi takdirde yasal yollara başvurum kesinlikle olacak.

Miktar Açıklama/Detay Ücret Toplam
hepsiniindir.com için 1 aylık erişim
99,00 Lira 99,00 TL
Gecikme Ücreti 132 Lira 132,00 TL
231,00 TL(KDV Dahildir.)

Sayın F*** T***
Önceki uyarılarımıza rağmen 88.243.80.** müşteri numaralı hesabınızla ilgili kayıtlarımızda, tarafınızdan yapılmış bir ödeme hala gözükmemektedir. Bu sebeple aşağıda belirtilen masraflar da dahil, açıklama kısmına kullanım amacını belirterek ivedilikle şirket hesaplarımızdan birisine yatırmanızı son defa talep ediyoruz.


Fatma T.

buharlı temizleyici www.h2mopx5.com

www.h2mopx5.com dan 2 adet ürün aldım biri 2 kullanmada bozuldu yanında fatura gelmedi banka ve kargo fişim duruyor buna karşılık bizi arayacakları söylendi kaç gündür kimse aramadı dönüş olmazsa savcılığa dilekçe vereceğim. kolay mı kazanıyoruz yazık ya 219 tl verdik.

22 Şubat 2013 Cuma

işte turkcell kalitesi

turkcell-20.02.13 tarihinde Ankara Optimum Turkcell abone merkezinize Sony xperia almak için gitmiştim görevli arkadaş istediğim telefonun özelliklerinin çok daha üstü olduğunu iddia ettiği maxiplus 5 ı önerdi ve Turkcell kalitesinin bu cihazın her zaman arkasında olduğunu asla sıkıntı yaşamayacağımı söyledi ve ben ısrarla vodafone abone olduğumu ve operatörümü asla değiştirmeyi düşünmeyeceğimi bu cihazın Turkcell için tasarlanmış olabileceği için pek verim alamayacağımı düşündüğümü söyledim ama görevli arkadaş asla böyle bir sıkıntıyla karşılaşmayacağımı iddia etti ve bende Turkcell kalitesine güvenerek aldım ama internete bağlanmak imkansız bu sabah tekrar gittim ayarları yapıldı ama yine aynı sıkıntının devam ediyor.abone merkezindeki görevli arkadaşlar operatörümden kaynaklı olacağını iddia ediyorlar böyle bi durum söz konusu bile olamaz çünkü aynı hattı başka bi tlfa taktığımda gayet rahat internete girebiliyorum dün akşam abone merkezini 8 kez aradım teknoloji uzmanınızla görüşmek için her aramada en az 10 dakika hatta kaldım yanıt verilmedi şuan uygun değil daha sonra arayın denilmesi bu kadar mı zor. 532 532 000 numaralı tlfla bağlantı kurup derdimi anlatmak istedim 11 dk konuştuk ilgili bölüme bağlantı kurulmasını beklerken operatör tşk edip bağlantıyı kesti. ve turkcell kalitesindeki tlfun şarjı 10 saat bile gitmiyor ve bu tlf kullanmadığında böyle ise aramalar msjlar yapıldığında nete girildiğinde ne durumda olur merak ediyorum.ayrıca aramalar geldiğinde bazen 1 kez çalıyo sonra sesi kapanıyor 1 kendiliğinde red ediyor.turkcell arkasında olduğu akıllı tlf bu mudur yani ???



Fatoş

telefoncu.com para iadesi

02.02.2013 tarihinde telefoncu.com sitesinden T*** Y** kullanıcı adıyla galaxy s3 mini sipariş ettim ve 800TL ücretini EFT ile yatırdım. En geç 3 gün içerisinde kargoya verilir denmesine rağmen verilmedi 4. gün siparişi iptal ettim ve para iadesi beklemeye başladım.En geç 7 iş günü içerisinde iade yapılacağı teminatı verilmesine rağmen yapılmadı.Defalarca arayıp durumu bildirmeme rağmen hep geçiştirildi.Parayı yatıralı 20 gün oldu ama parayı hala yatırmadılar.Müşteri hizmetlerini aradığımda benim yapabileceğim birşey yok bankacılık sistemimizle alakalı diyorlar onu bağlayın o zaman diyorum kenan bey odasında yok gelince biz sizi ararız diyorlar ne arayan var ne soran.(sipariş no: 17775)


Osman Y.

Vodafone Call Center Dolandırıcılığı

Vodafone Call Center tarafından tarifemin indirimli olduğu yönünde bilgilendirildim. Ancak faturamda indirimli gözükmediği için yeniden arayıp bilgi almak istedim. Öyle bir kampanya olmadığını söylediler. Oysa ki önceki aramamda ki bu ses kayıtlarında da mevcuttur tarifemin indirimli olduğunu belirtmişlerdi. Dolandırıldığımı düşünüyorum.

Mehmet Ali Y.

Avea müşteri memnuniyeti

Gebze Avea Aslan elektronik bayisinde 20.10.2012 Telefonumun kayıt işlemleri sırasında pasaportun kimlik bilgileri sayfası eksik çekildiğinden 15.02.2013 cuma günü telefonum kullanıma kapandı ve hala kapalı günlerden 22.02.2013 cuma günü.Evraklarım Avea'dan bugün gelmiş,başka telefonum yok,kimseye ulaşamıyorum.Bunun için para ödedim ,yani kendi paramla rezil oldum. Avea'ya şikayette bulundum. Avea çok büyüktü hani neden bayiisini denetlemiyor,hizmet sektörü bu kadar basit değil. Avea kullanıcısıyım ama artık vazgeçiyorum.Buradan da diyorum ki dikkatli olun...Yazık yani...Avea ARGE varmış,müşteri memnuniyetiymiş....Üzgünüm.Mağdurum da mağdurum durumum devam ediyor.Şikayetle ilgili bir gelişme yok.



Özüm A.

Halkbank Kredi Kartı Kampanya

Halkbank'ın Sevgililer Günü Restaurant Harcaması Bizden Kampanyasında 07-12 Şubat 2013 tarihleri arasında bir defada 300 TL ve üzeri harcama yapan müşterilerin sevgililer günü restaurant harcaması 100 TL'ye kadar banka tarafından karşılanacaktı. 8 Şubat tarihinde 1.300,00 TL'lik harcama yaptım. Buna istinaden 14 Şubat tarihinde 4 yıldızlı bir otelin balık restaurantında 180 TL'lik bir akşam yemeği yedik. Bu harcamanın 100 TL'sinin banka tarafından karşılanması gerekiyordu. Ancak banka bunu yapmadı. Gerekçe akıllara zarar neymiş pos cihazı otel adına göründüğü için restaurant harcaması olmuyormuş.Ben tüketici olarak pos cihazının şeceresini bilmek zorunda mıyım. Tamamen kötü niyetli bir tutum.


Mehmet N. Ç.

Network Ürün Değişimi

Network mağazasında 2 pantolon aldım, bir kaç gün sonra ikisininde paçasında bir hata olduğunu görüp, ürünleri aldığım mağazaya götürdüm. Ürünlerdeki hataya bakıp "biz bunları kalite kontrole göndereceğiz, onlardan gelecek cevaba göre hareket edeceğiz, 15 gün beklemeniz lazım" dediler.Ürünü vereli belki 15 gün belki daha fazla oldu ama hala bekliyorum ses soluk yok!Ben ücretini verip ürün alıyorum sizden,üründe hata varsa,firmanız ya yenisi ile değiştirmeli veya iade almalı, böyle saçma sapan kural olur mu,ben neden 15 gün sizi bekliyorum,tüketiciyi bu şekilde bekletmeye ne hakkınız var,dünyanın parasını alıp ürün satıyorsanız, işinizi düzgün yapın ve hatalı ürünü rafa Hiç koymayın.


Abdulvahab D.

21 Şubat 2013 Perşembe

tedarik süresi

Hepsiburada.com dan 23.01.2013 tarihinde sipariş vermiş olduğum kampanyalı ürün hala elime ulaşmadı.Sipariş numarası 77701688 . Hepsiburada yetkililerine defalarca mail atmama rağmen konu ile ilgili kesin bir cevap veremiyorlar.Bu ürünü ben kampayalarda görüp aldım benim bildiğim kampanyalı ürünler tedarikçi yada satıcının stoklarında olup müşteriye geç olmadan gönderilen ürünlerdir.Yaklaşık 1 ay oldu bu ürün yurtdışından gelecek olsa bile 15-20 gün içerisinde gelirdi.Bende pazarlamacıyım ve bu işlerin takibini çok iyi biliyorum.Ayrıca aynı gün 3 ürün sipariş etmiştim diğer ikisi elime ulaştı fakat
Clinique Ddmg 50 Ml olan ürün resimdeki ürünle aynı olmadığını farkettim o konu ile ilgilide mail attım geri dönüş yapılmadı.
21.02.2012 de ürünümü siteden tekrar sorguladığımda halen tedarikçi firmadan beklendiği yazılıyor.Hepsiburada.com dan son son alışverişimdir ve bir pazarlamacı olarak bu sitenin müşteri memnuniyetsizliğini çevremde olan herkese anlatacağım.Lütfen bunu hepsiburada.com a iletip şikayetim hakkımda geri dönüş yapar mısınız?Elimde bütün belgelerim mevcuttur tüketici haklarına gidip dilekçe vermeden çözüm sağlarsanız sevinirim.


Hilal K.

teslimatı yapılmayan ürünler

hızlıal da ucuz buldum diye sevinme Sipariş No: 1349361Sipariş Tarihi: 20.01.2013 08:33 tarihinde satın aldığım 2 farklı ürün temin edilemedi diye iptal edildi ama yinede günlerce satışına devam edildi alternatif ürün kabul ettim onlara sistemde varken yok denip satıştan kaldırıldı hiç bir maile dönüş olmadı yazılan tek cevap yok iptal edilecek ticari ahlaktan yoksun bir firma alım yaparken dikkat edin.



Faik H.

dsmart müşteri hizmetsizliği

dsmart hizmetleri neden sorun çözmüyor neden müşteri hizmetleri diye bir biriminiz var.lütfen artık insanların sorunlarını çözün nasıl bir zihniyettir.


Mehmet D.

PIRANHA Marka Navigasyon Mağduru

Sayın yetkili biz Ankarada Piranha Marka bir Navigasyon cihazı aldık.Bu cihaz Beş ay sonra arıza verdi. bizde firmanın genel merkezi bulunan istanbul sefaköy deki merkeze gittik. burada cihazımızın yapılması için talepte bulundun. burada görevli bulunan efendi bize sürekli görmüyorsun anlamıyorsun şeklinde hakaretlerde bulundu. bizde cihazımızın acilen lazım olduğu ve bunun yapılmasını istedik. bunun üzerine bize bağırdı. ve bize hareketler de bulunarak arka tarafa geçti. tamam cihazınız yapılacak diyerek biraz beklememizi istedi tam o sırada firma çalışanı yaklaşık yirmi kişi oraya toplandı.bunların başı olan bir kişi çok konuştunuz diyerek üzerime yürüdü ve bana burada leşin yanı cenazen gider şekline hakaretlerde ve saldırılarda bulundu. bu da yetmiyormuş gibi yukarıda bir firma yetkilisi geldi ortalık sakinleşti.ama cihazımız bütün bunlardan sonra sağlıklı yapıldı. cihaz yirmi kilometre yol gittim tekrar aynı arızayı verdi. biz oraya geri gittik. tekrar yaptılar ama bu seferde cihazın ekranı kırıldı ve Ses çıkışı bozuldu. biz bu cihazı alırken kullanmak için aldık 5 ay son dayak ve tehditler almak için almadık şimdi bu firmayı değerlendirmenizi sizin takdirinize bırakıyorum. bugüne kadar kimse kimseyi kendi evinde vurduğunu duymamıştık ama bunlar bunu da yaptı,biz oraya ürün için gittik ama onlar çoktan hazırmış hakaret etmeye, saygılarımla.
Not:
1- 190 liraya aldığımız cihaz canımıza az kala mal oluyordu.haydı şimdi değerlendirmeye sizi davet ediyorum.
2- iki sefer servise gitmeme rağmen servis tamir fişi verilmedi.çünkü fiş verseler cihaz iki sefer arıza verdiğinde değiştirmeleri gerektiğini bildikleri için diye düşünüyorum.
3- not Garanti belgesi ve Üründe yazılı olan 444 nolu telefon cevap vermiyor.
4- verdikleri diğer müşteri temsilcilerine uzun sure ulaşılamıyor. ulaşıldığındanda sağlıklı ilgi ve bilgi alamıyorsun.
 
 
Evinde müşterisine  hakaret ve tehditler yağdıran firma
Firma adı ve Adresi: Piranha:


 Mağdur Müşteri : Şakir E.

ayaz klima (izmir) tarafından kandırıldım

Ayaz klimaya ait www.ayazklima.com sitesinden zibro ph 233 markalı mobil bir klima aldım. Klima eve geldiğinde paketinin içine iliştirilmiş bir fatura bulacağımı zannederken faturanın tarafıma iletilmediğini gördüm. Mobil klimayı teslim alıp evde kurduğumda çok fazla ses geldiğini fark ettim. (bu arada firma ile görüşme yaptığımda bana tarif edilen ses düzeyi ile cihazın gerçek sesi arasında epeyce bir fark vardı). Bunun üzerine firma ile tekrar irtibata geçip Tüketicinin Korunması Hakkında Kanuna göre malın 7 gün içinde iade edilmesi hakkımı kullanmak istediğimi firmaya ilettim. Bu başvurumu dikkate almayan firma, kendilerine ödemiş olduğum meblağın ancak yüzde seksenbeşini geri ödemek kaydıyla parayı iade edebilecekleri teklifinde bulundular. Bu teklife göre benden 170 TL civarında bir parayı keseceklerdi, hemde ürünün kendilerine iade edilmesi için kargo masrafını da tarafıma yükleyeceklerdi (kargo masrafı da 100 TL’yi bulabilir). Yani toplamda 270 TL civarında bir parayı gözden çıkarmam istendi.  Ben bu teklifi kabul etmedim ve Tüketicinin Korunması Hakkında Kanuna göre 7 gün içinde cayma hakkımı kullanmak istediğimi ve paramın tamamının hesabıma iade edilmesini istedim ancak yine herhangi bir geri dönüş olmadı. Bunun üzerine Tüketici Koruma Derneğine giderek durumu onlara anlattım ve ürün tarafıma teslim edildikten beş gün sonra firmaya Tükoder ile bir ihtarname gönderdim. Bu ihtarnameye herhangi bir cevap vermeyen firma parayı da tarafıma iade etmedi.
Sonuç olarak bir şey söylemek istiyorum; Ayaz Klima benim onlarla ilk irtibata geçtiğim anda ürünü bana satmak için onca laf ederek güvenimi kazandı, sonrasında benim haklarımı gasp ederek ürün paketli bir şekilde evimde beklerken parayı elinde tutup iade etmeye direnerek ne yapmak istiyor. Bu durum ticaret ahlakına aykırı bir hareket değil midir? Ayaz klima haksızlık yapan, milletin hakkını gasp eden bir firma olmuyor mu?
Bu firmadan alışveriş yapmak isteyenlere sesleniyorum. Bu firma beni mağdur etti, sizi de mağdur etmesin. Telefonla irtibata geçerek, firmanın sahiplerinin ses tonundan onların güvenilebilecek insanlar olduğunu düşünerek internet alışverişi yapmayın yoksa sizde mağdur olursunuz. Takdir sizin. Herkese iyi günler diliyorum.



Kerem K.

Evkur Personelleri Bizi Oyalıyor

1500 tl değerindeki ipad 3 ü 2700 tl %30 indirim ile (ki %30 değil %20 indirim yapmışlar) üstelik 200 tl sigorta vereceğiz hediye olarak diye 59 tl lik sigortayı da hesabımıza bindiren bu firma personelleri ne zaman arasak 4. arayışımızda telefonlarını açmakta. 444 lü müşteri hatlarını da aynı şekilde açmıyorlar. Bize 3 gün içinde teslim denildi. Bartın'da oturduğumuz için Karabük firmasından aldık. Bize yarın, ertesi gün, şu gün, ah beyefendi tam sizin aldığınız gün çıkılmış ev teyidine bir dahaki salı günü, bugün arayınca perşembe günü deyip durdular. Ben seyahat yapmak zorundayım. Müşterinin bu kadar oyalanması hiçbir firmada yapılabilecek bir hak değil. Senet imzalandı neyse fiyatıda kabul ediyoruz ama birde bu personellerin ukala tavırları beni çileden çıkarıyor. Gel o zaman iptal et diyor resmen. Tabii kendisi satışını yaptı primini maaşına koyacaklar o yüzden bu kadar rahatlar!




Batuhan M.

grupfoni şikayetim var

Grupfoniden almış olduğum kuponu kullanmak üzere ilgili işletmeyi aradım ancak işletme sahibi, grupfoninin kendilerine ödeme yapmadığımı o yüzden kuponların geçersiz olduğunu söyledi. Bunun üzerine grupfoniye gerek telefon gerek mail yoluyla ulaşmaya çalıştım haftalarca ancak telefonlara çıkmadıkları gibi maillere de cevap vermiyorlar. İşletme sahibi grupfoni yetkilisinin cep telefonunu da vermişti o numarada hiç cevap vermedi. Sonuç olarak ne kuponumu kullanabildim ne iade edebildim. ödediğim para yanıma kar kaldı.


Simel G.

DÜNYA PAZARLAMA TUNA SHOPPING TV den aldığın tren seti 1 gunde bozuldu

Merhabalar DÜNYA PAZARLAMA TUNA SHOPPING TV den,

17.08.2012 tarihinde 99 TL para ödeyip Caillou nun tren setini aldım. Aynı gun çocuğum yarım gun oynadı ve şehir dışına bayram ziyaretine gittik.
3.09.2012 de bayram ziyaretinden geldik. Bu süre zarfında tren evdeydi ve kimse trenle oynamadı.
Geldiğimiz gün yarım gun daha oynadı ve tren bozuldu. Koku ve duman geldi.

02166450645 nolu telefondan ulaştığım müşteri temsilcisi bana 1 hafta geçtiği için hiçbirşey yapamayacağını şöyledi.

Şimdi : 99 TL verdiğim bir ürün toplamda 1 gun oynanıyor ve bozuluyor. Ve ben hiçbir destek göremiyorum.
Çocuğuma hiçbir sey olmamış olması  mucize, oyuncak yanabilir patlayabilir ve çoçuğuma zarar verebilirdi.

Ben bu ürünü alırken  dünya pazarlamanın kurumsallığına ve müşteri memnuniyetine verdiği öneme güvendim de aldım
Ancak şu anda sorunum çözülmedi ve kimse yardımcı olamıyor.

Konuyla ilgili yardım bekliyorum.

Fatma D.


Altınyıldız Nano Teknoloji Kaban


centonel marka giyim kısa kışlık nano teknoloji sözde altınyıldız bir palto aldım .yarım kaban tüy verdi fabrikaya yolladım .değişim dediler ve değişim için ben mağazaya gittim . o üründen bana  göre bulamadım ve bana başka bir ürün vereceklerini dediler ben kabul etmedim .bir sonraki ürün geldiğinde alacam dedim onlarda onayladı.ve şuan o mağaza yerinde yok .ben bu kabanımı nerden nasıl alacam .ve bu tür markalar nasıl olurda işini iyi yapmayan kişilere mal veriliyor esnaflıkla alakaları yok ve ben bu kabanımı ne şekilde alacağım olmazsa da .ben yetkili yerlere müracaatta bulunacam .batman merkezden BATMAN MERKEZ   den yazıyorum .yetkili firma benim bu durumuma bir yardımcı olmalarını bekliyorum.



Cüneyt

tatilcini.com - tatilkasabası.com

tatilcini.com’dan i*** adlı kişiden 2012 ağustos sonunda alanya asrın beach resort adlı otele 4 gece rezervasyon yaptırdık fakat otele gittiğimizde adımıza bir rezervasyon olmadığı söylendi(otelde aynı durumda bir aile daha vardı). daha sonra rezervasyon işlemlerimizin meğerse tatilkasabası.com üzerinden gerçekleştiğini, tatilcini.com un bir tür taşeron olduğunu öğrendik. saatler süren telefon trafiği sonucunda otele giriş yapamadık. bizi bir geceliğine sole beach adındaki bir otele yerleştireceklerini ardından başka bir otele geçeceğimizi ve ziyan olan bir günümüz için de tatilimizi bir gün uzatacaklarını söylediler. (bu arada birkaç kişi ile muhatap edildik, her birinin farklı oyalama taktiklerinden geçtik. görüştüğümüz insanlara güvenerek otobüs biletimizi bir gün sonraya, pazar gününe erteledik.

sole beach pislik içindeydi ve geceyi zor geçirdik. yine burada da bizimle benzer bir duruma düşmüş bir aile ile karşılaştık, onlar da “tatilkasabası.com” mağdurlarındandı. buradayken tatil kasabasının yetkilisi bizi alarak mc park otele götürdü, rezervasyon yapılırken yanımızda olacağını söylemesine rağmen bizi bıraktıktan sonra aracı park etme bahanesiyle kaçıp gitti.

o gün mc park resort hotel e geçiş yaptık, otel fena sayılmayacak düzeyde idi. otelde üç günümüz sorunsuz geçti fakat sonuncu gün, bizim 4 gece olarak bildiğimiz rezervasyonun 3 gecelik yapıldığını öğrenerek odalarımızdan çıkartıldık. mağduriyetimizi otel müdürüyle paylaştığımızda, ki kendisi çok ilgili ve iyi bir insandı, otelin bize bir gecelik müsaitlik vereceğini söyledi. ANCAK, acente nin rezervasyon talebini otele göndermesi gerekliydi, ve bunu yapmamak için ellerinden geldiğince direttiler, yine bu esnada ÜÇÜNCÜ KEZ tatilkasabası.com mağduru bir aile ile daha karşılaştık. sonuçta bizi bir geceliğine bir yıldızlı bir otelde gecelemek durumunda bıraktılar ki burada da DÖRDÜNCÜ mağdur aile ile karşılaştık.

karşılaştığımız insanlarla konuştuğumuz kadarıyla, tatilvitrini.com, tatilcini.com, vb. birçok site aynı adrese çıkıyor: TATİLKASABASI.COM
bunlar insanların tatilinden bir günü çalarak kar elde etme peşinde olan insanlar. eğer mağdur olmak istemiyorsanız kesinilikle bu sitelerden tatil almayın!!!

Hp Şikayetim Var

Merhaba ;
Hp marka bilgisayaramız mart ayıda hoperlörleri patladığı ve aşındığı için vatan bilgisayar araçılşığı ile hp’e göndermiştir , hoperlör değişimi yapılmış fan bakımı yapılmış olarak geri getirdiler bilgisayarı aldığımızda düzelmiş olan tek şey hoperlörüydü fan ısınmaya devam ediyordu 3 ay sonra tekrar hoperlör patladı ve 5 ağustos 2012de bilgisayarı tekrar vatana götürdük. Bir önceki seferden ekstıra olarak tuş takımının kontrolünü ve adapdörteki hafif aşınma için bakım istedik. Cihazımız gittikten 1,5 hafta sonro bir bilgilendirme sms aldık işlemlerin tamamlanması için bizden 380tl talep ediliyordu hem vatanın hem hp müşteri hismetlerini arayarak istenen ücretin sebebini sordum adaptörde kablo değişimi için istenen ücret bilgisi aldım ve her iki müşteri hismetlerinde de üzerine basa basa sordum “ istenen ücreti onaylamaz isem sadece adaptörüm yapılmayacak diğer işlemlerim tamamlanacak mi?“ aldığım cevap oldukca nettin
“diğer işlemlerini hoperlör değişimi, fan bakımı ve tuş takımları garanti kapsamı içinde olduğu için yapılacaktır.“ müşteri hizmetleri ile bu şekilde mukabata vardık. 30 ağustosta  Vatan’a ürünü teslim almak için gittik ürünü geri aldığımda verdiğim halından daha beter durumdaydı leş gibi hiç bir işlem yapılmamış üstelik 2 tuşu eksik Vatanda ki bayan onay vermediğim için işlemin iptal edildiğini söyledi ,hp müşteri hizmetleri Vatanın müşteri tüm işlemlerin durdurulmasını istiyor diye bildirdi diyor. Her ikisi de bir birine atıyor topu 2 Eylülde ürünümü tekrar teslim ettim bu sefer taleplerimi net olarak bildirdim hp müşteri hz.  Görüşmeye çalışıyorum fakat şuanda kendilerine ulaşamıyorum. Eğer beni gene 30 gün bekletirler ve işlemlerim yapılmadan ürünümü bana geri getirilerse hem Hp için hemen Vatan bilgisayar için tüm yasal haklarımı kullanacağım.



Deniz E.

westwing.com.tr

Günaydın

Westwing internet sitesinden 28.07.2012 tarihinde 330 TL lık 6 parça ürün alışverişi yaptım Yaklaşık 2 hafta içinde elimde olacağını bildirdiler. 2,5 hafta sonunda 6 üründen 2'si elime ulaştı. Farklı firmaların ürünleri olduğunu bildiğim için gelmeyen ürünleri biraz daha bekledim. Ağustosun son haftası diğer ürünlerin durumunu ve eğer temin edilemiyorsa kredi kartıma bedelinin iadesini istediğimi bildiren bir e mail attım cevap olarak en kısa sürede durumu inceleyeceklerini belirttiler. Teslimatın durumunu incelemeleri 5 gün sürdü çünkü anladığım kadarıyla mükemmel çalışan bir müşteri hizmetleri var! Gelen cevapta teslim edilmeyen ürünlerden bir tanesinde gümrükte sorun yaşandığı (ki bu ürün de bir mum:)) diğer ürünün de o hafta içinde kargoya verileceği belirtilmişti. O günden beri defalarca kendilerine mail atıyorum ürün sayısı 6 teslim edilmeyen 4 siz bana 2 üründen bahsediyorsunuz geri kalan 2 üründen haber yok diye cevap alamıyorum Sitelerinde Bize ulaşın diye verdikleri telefon numarasını da iki kere aradım birisinde yarım saate yakın ikincisinde ise 40 dk sınırını zorlayarak beklemede kaldım ama kesinlikle ulaşılmıyor. Daha sonra google da benim de mağdur olduğum durumla ilgili inanılmaz şikayetler okudum. Benim amacım artık para falan değil ben bu siteyle ilgili durumdan herkes haberdar olsun ve bizlerin durumuna düşmesin istiyorum. İlk defa bir alışveriş sitesiyle ilgili bu tür bir sorunla karşılaşıyorum.Dün facebook dan da kendilerine ulaşarak şikayetlerimi belirttim Bu kadar müşteriye, teslimata, maillere, prestijine duyarsız bir siteyle daha karşıaşmadım.

Zeynep E.

avea sec kampanyası fiyatı sürekli artıyor

Faturalı avea kullanıcısıyım. seç kampanyasıyla yenilediğim hattımın üstüne birde +13 tl vererek telefonda aldım 40tl hat + 13 telefon parası 250 mb 3 aylık internet tanımlandı hattıma, 50 mb 'lık kısmını gazete başlıklarını okuyarak, 200 mb'lık kısmını oyun ve gerekli dosyalardan indirerek tamamladım. ancak ne olduysa bundan sonra oldu. kullanım yaptıktan sonra telefon açıp sorgula yapıyorum yaptığım sorgulamada herhangi kota aşımı gözükmüyor. telefon açıyorum kimse net bir şey söylemiyor. 23 ağustosta faturanız sistemden çıkacak ancak ondan sonra görebiliriz diyorlar, çıktıktan sonrada geri dönüşü olmuyor tabiki. yaptığım sorgulamalarda telefon ücreti 163 tl ye kadar çıktı, callcenter daki bayan göremediğini iddia etsede mesaj yoluyla 1 gb lık kotayı aştığım mesajla tarafıma iletildi, hemen 10 tl daha vererek sınırsız internet'e üye oldum. telefonla internet kullananlardan değilim. ancak almış olduğunuz paket o andan itibaren geçerli oluyormuş tüm ayı kapsamıyormuş. oyunlardan mı? diye sorduğumda tam saçmalıyorlar, ücretsiz bir oyun indirdim, yeğenlerim angry bird oyunu oynadı, şimdi de internet bağlantılı oyun olabilir o yüzden gb larınız artmış olabilir deniliyor detayı söylemiyorlar, oyun dahi oynamadığım saatlerde 6 saat içinde fatura 60 tl attı, bahaneyi bulduklarında fiyatları yükseltiyorlar. telefona elimi dahi sürmediğim bir saatte 60 tl daha nasıl eklenebiliyor? eğer internetle bağlantılıysa bu oyunlar niçin hiç bir uyarı verilmiyor?, 250 mb 'lık kota aşımı olduğunda neden hiç bir uyarı verilmiyor? insanları enayi yerine koyuyorsunuz. sağılacak kurban gözüyle bakıyorsunuz. böyle bir hizmet anlayışı olabilir mi? mağduriyetimin en kısa zamanda giderilmesini aveadan bekliyorum.


Habib B.

lacinia saç bakım seti www.pazarsan.com

radyo viva da reklamı yapılan lacinia saç bakım setini almak için aradığımda 1 ay içerisinde memnun kalmadığım takdirde iade edileceğim söylendi.başka ürünler içinde www.pazarsan.com dan ürünlere bakabileceğimi söylediler.bende 2 paket aldım ve kullanmaya başladım.2 haftalık kullanımdan sonra saçlarım daha çok incelmeye ve sertleşmeye başladı.daha sonra müşteri hizmetlerini aradım ve memnuniyetsiziliğimi dile getirdim.geri döneceklerini söylediler.1 hafta bekledim fakat arayan olmadı.sonra tekrar aradım.müşteri hizmetlerinden muhakkak aranacağımı söylediler.1 hafta bekledim yine arayan olmadı.yine aradım.bugün muhakkak aranacağım söylendi.ve beklemeye başladım.beni arayan bayan saç bakım setinini içerisinde briyantin olduğunu ve bunların olabileceğini söyledi.ama yapılan reklamlarda ve kullanım kitapçığında böyle şeylerden hiç bahsetmiyor.geri iadesinin mümkün olmadığını aradan 1 ay geçmiş olduğunu ve memnun kalmadığınızda 1 hafta içerisinde aramalıydınız .geç kalmışınız kusura bakmayın diyor.saç bakım setinde beyaz saçları kapatması için özel şampuan var.bununda hiç işe yaramadığını söyledim.90 gün sonra etkisini göreceğimi söylüyor.bu nasıl bi çelişki.1 hafta içinde memnun kalmadığım da iade etmeliymişim ve şampuanı 90 gün kullanmamalıymışım. İşte yalancı ve sahtekar olan satıcılar ortada.




dexx zayıflama ürünü www.pazarsan.com dan

Şikayet:

radyo viva da reklamı yapılan dexx zayıflama ürününü almak için aradığımda 1 ay içerisinde memnun kalmadığım takdirde iade edileceğim söylendi.başka ürünler içinde www.pazarsan.com dan ürünlere bakabileceğimi söylediler.bende 2 paket aldım ve kullanmaya başladım.10 günlük kullanımdan sonra karnımda şişlik oluşmaya başladı ve başlangıçta 62 olan kilom hiç değişmedi.daha sonra müşteri hizmetlerini aradım ve memnuniyetsizliğimi dile getirdim.geri döneceklerini söylediler.1 hafta bekledim fakat arayan olmadı.sonra tekrar aradım.müşteri hizmetlerinden muhakkak aranacağımı söylediler.1 hafta bekledim yine arayan olmadı.yine aradım. bügün muhakkak aranacağım söylendi.ve beklemeye başladım.beni arayan bayan şişkinlik için yeşil çay kullanmam gerektiğini söyledi.ama yapılan reklamlarda ve kullanım kitapçığında böyle şeylerden hiç bahsetmiyor.geri iadesinin mümkün olmadığını aradan 1 ay geçmiş olduğunu ve memnun kalmadığınız da 1 hafta içerisinde aramalıydınız .geç kalmışsınız kusura bakmayın diyor.işte yalancı ve sahtekar olan satıcılar ortada. satarkende memmun kalmazsanız iade diyerek yalan söylüyorlar.


Fatma A.

gece yarısında ödeme için rahatsız edilmek

Şikayet:

18 agustos 21 agustos arasında kaldığımız cundavilla otelinde 2 oda için 3 gece toplam 2540 tl olan konaklama bedelinin 1000 TL'sini henüz gelmeden ödediğimiz halde, henüz daha odaya yerleşmeden bizden talep etti. "olur " dedik ancak daha sonra kendisini göremedik ve akşam yemeğine çıktık. Daha sonra akşam yemeğine çıktık ve saat gece 1:10 civarında sinirli bir ses bizi aradı. otelin işletmecisiydi arayan. Odemeyi acilen tamamlamamızı söyledi. Ben de kendisine şu anda dışarıda olduğumuzu ertesi sabah ödemeyi yapacağımızı söyledim. Kendisi daha da sinirli ve agresif bir ses tonu ile "nerde olduğumuzun onu ilgilendirmediğini ve ödemenin acilen tamamlanması gerektiğini aksi takdirde bizi otele almayacağını" bağırarak söyledi. Eşim ve 2 ayık çocuğum odada uyumakta olduğu için, uzun süren ve gergin bir tartışmadan sonra otele geri dönüp diğer 2 arkadaşımla birlikte ödemeyi tamamlamak durumunda kaldık. Tatilimiz son derece gergin başladı ve paranın tamamını ödemek zorunda kaldığımız için başka otele de geçiş yapamadık. Bu işletme ile ilgili olarak yapılabilecek bir şeyler olabileceğini umuyorum. ayrıca ziyaretçi defterinde de sadece kendi seçtikleri (belki yazdıkları) olumlu mesajları yayınlıyorlar. Müşterileri yanıltıyor.



Alper T.

soyluticaret.com HASARLI ÜRÜN gönderiyor.

Şikayet:

soyluticaret.com sitesinden luxell fırın aldım. kargo getirdiğinde fırının ön camı tuzla buz olmuş. kargo görevlisi ürünü geri götürmedi.  soylu ticaretle iletişime geçtiğimde ürün değişimi yapmıyor. servis onarım için para istiyor. Sakın bu siteden alışveriş yapmayın yoksa direkt çöpe atmanız ya da iki katı para harcamanız gerekiyor. Tam bir fiyasko.




Dolandırıcılık

Beni cep telefonumdan arayıp YAPI KREDİ bankacılığı aracılığıyla TÜRK ASİST CARD adına aradıklarını söylediler. Kredi kartımın yanımda olup olmadığını sordular bende yanımda olduğunu söyledim. Telefonda görüştüğüm kişi bana ait olan KREDİ KARTI NUMARIMI –TC KİMLİK NUMARAMI ve EV ADRESİMİ doğru olarak söyledi ve benden doğruluğunu teyit etmemi istediler.Bütün bilgilerimi doğru söylemeleri beni şaşırttı. Sonra benden kartımın arkasındaki güvenlik kodunu istediler.Bende bu konuyla kesinlikle ilgilenmediğimi söyledim. Bu sebeple kartımın güvenlik kodunu telefonda onlarla paylaşmayacağımı söyledim.Aradan birkaç gün geçtikten sonra adresime bir kargo geldi teslim aldığım kargonun içinden kaşe ve imzasız sözleşme belgeleri ve türk asisst kart adına üzerinde numaralı bir plastik kart vardı.Anlam veremediğim bu kargo üzerine bankayı aradım hesabımdan 390 TL çekildiğini öğrendim.Tarafıma telefon ile tekrar ulaşıp ısrarla onay vermemi istediler.Ben ise kesinlikle böyle bir şey istemediğimi söyledim.Görüyorum ki bir çok insan bu konuda mağdur durumda.Bende bankaya bu konuda bir dilekçe yazdım. Bir hafta sonra ilgileneceklerini söylediler.


Metin Ç.

HP Şikayet

hp pavilion serisinden dizüstü bilgisayar aldım iki yıl içerisinde dört defa garantiye gönderdim her defasında aynı sorunu verdi.O kadar pişman oldum ki aldığıma yazık verdiğim paraya.hadi ısınır da o kadar olmaz yani aşırı derecede ses ve ısınma yapıyor 10 sn elimi bekletemiyordum üstünde.değişim talebi her defasında red tamir yapılıp gönderiyorlar garanti servisi de çok kötü hp alırken iki defa düşünün derim...


Enes D.

20 Şubat 2013 Çarşamba

sgk mağdurluğu

Annemi 4 yıl önce kaybettim. Ondan bağlanan yetim aylığını babam çekiyordu. 18 yaşıma girdiğim ay yani 2012 kasım ayında maaşım kesildi. Ankara SGK ya 2 defa dilekçe yolladım ayrıca Alo 170e de durumu bildirdim fakat 1 ayı aşkın süredir sonuç yok. 3 aydır maaşımı alamıyorum. Gerçekten mağdur durumdayım en kısa sürede yetkililerin bu durumu sonuçlandırmalarını istiyorum.


Neslihan C.

Trendyol

21.12.2012 tarihinde Trendyol sitesinden Loft erkek mont sipariş etmiştim fakat evime gelen kargoda yanlış ürün vardı. İade edip doğru ürünü temin etmelerini istedim ürünüm 2 hafta sonra geri geldi kahverengi muadil bir ürün gelecekti ve tekrar ilk gönderilen hatalı ürünün aynısını gönderdiler dalga gecer gibi. Her gün Trendyol u aradım günde birkaç kez. Size geri dönüş yapılacak hanımefendi denmesine rağmen ertesi gün olduğunda kimse beni aramadı. Sizi sosyal medyaya rezil edicem tüketici mahkemesine basvurucam dediğimde ise üyeliğimi dondurmuşlar.

Neslihan K.





Aras Kargo haksız ücret alıyor

23/08/2012 tarihinde Aras Kargo İstanbul/Şirinevler şubesinden Gökçeada adresime iki adet ağırlığı 300 gr. ve boyutları 2 adet büyük keçeli kalem kadar olan parçayı ekopar firmasından tarafımdan ödemeli gönderilmesini istedim.Gökçeada’ya zarf içinde gelen kargodan 18,88 tl. toplam fatura bedeli ödedim.Fatura itiraz süresi içinde Aras kargo müşteri hizmetlerini arayarak; firma parçayı elden teslim ettiği halde adresten alma ücreti 2 tl +diğer hizmetler adı altında faturada açıklaması bulunmayan 5,34 tl (taşıma ücreti 5,50 tl) toplam:7,34 tl fazla alındığını söyledim.Aras kargo müşteri hizmetleri defalarca yazışma ve telefonlaşma sonucunda haksız yere alınan 2 tl yi banka hesap numarama havale ücreti var diye hala ödemediler.Diğer hizmetler adı altında 5,34 tl ücretin ise Gökçeada’ya haftada bir kere gittikleri için (zaten kargo sahibini 7 gün mağdur ediyorsun)aldıklarını ve bu ücretin iadesinin mümkün olmadığını söylediler.Gökçeada sanki Türkiyenin bir ilçesi değilmiş gibi adalılardan kargo ücreti kadar mağduriyet ücreti alıyorlar.Aras Kargo’dan gönderi veya alıcı ödemeli yaparken ücreti sormadan işlem yaptırmayın.Matbu haksız yere alınan ücretlere bakın faturayı inceleyin bunları yapmak istemiyorsanız Aras Kargoyu kullanmayın…Hele hele Gökçeadalıysanız… ilhan elbirler




İlhan E.

evkur kartal ş.b. telf ulaşılamıyorum işlemimi iptal etmek istiyorum

Merhabalar;
23/01/2013 tarıhınde kartal magazanızdan samsung telf. satın almak istedım fakat bana adres kntrol edılecek dendı 5 gun olmasına rahmen verdıgım adresı bulunamadı denıyor. fatura adresımde aynısını verdım faturalarım aynı adresten gelıyor fakat sız bulamıyorsunuz.Bana verdıgınız telf (0216 488 26 40 -46 ) nodan ulaşamıyorum çalıyor fakat açan yok durumu yazı ıle fax dedım fax arızalı imiş. Nasıl bır kurumsunuz anlamadım bugun işlemimin iptalını ıstıyorum yardımcı olursanız sevınırım.

Saygılar,  



Suat T.

telekom hizmet veremiyor

telekomun online sayfasına cumartesi gününden beri giriş yapmayı deniyorum olmuyor müberek merkez bankası adamlar sanal klavye vermişler gelen şifre harf.en sonunda bugün nihayet girdim bu seferde şifre değiştimeden işlem yapmıyor şifreyi değiştirmek ne mümkün onun kodu bunun kodu olmadı en son müşteri hizmetlerini aradım hanfendiye dedimki ekim kasım dönemine ait ayrıntı istiyorum acil dedim kadın diyorki gönderemem şifre vereyim tekrar girin dedi verdiği şifreyle online işlemler menüsünden giremedim gene ve ben sıkıldım vaktim değerli günlerdir telekomla uğraşıyorum. ben interneti aktif kullanan biri olarak ben bunca problem yaşıyosam allah diğer inanlara kolaylık versin.


Zeynep G.

Mitsubishi electric klimaya dikkat

Mitsubishi MSZ-EF35VEW klima 17. 09. 2012 tarihimde montajı servisince yapılmıştır. Isıtma amaçlı kullanıma başlanılan tarihten itibaren klimanın duvar ünitesi içerisinden sürekli devam eden tık/pıt/tak şeklinde rahatlıkla duyulabilen rahatsız edici sesler çıkarmaktadır. İstanbul, İzmir Bölge Müdürlüğü ve Bergama Satış tems. ile çileli görüşmeler sonucu nihayet 19. 01. 2013 günü sevis personeli gelmiş. sesleri tespit etmiştir. Ancak bu seslerin genleşmeden dolayı meydana gelen sesler olduğunu, konu hakkında bilgi verildiğini, cihazın arızasız olarak teslim edildiğini birbiri ile çelişen üç cümle ile arıza formuna yazıp imzalayıp sorunu çözmeden gitmiştir. Klima alacakların dikkatine!...



İbrahim T.

ithal spor

ithal spor internetten bulduğum bir mağaza aldığım ürünü iade ettim 1 kez ulaştım paramı iade edeceklerini söylediler ne arayan var ne soran telefon numarası 659 99 93/54972 73 birdahamıo internetten alışveriş tövbe diyorum hergün arıyorum ama kimse telefonlara cevap vermiyor ne yapabilirm yardım edin lütfen
Esen D.

Sopping Tv Cep telefonu

Sn.Yetkili
20.11.2012 tarihinde shoppingtv den day e71t 3.2 mp kırmızı renkli bir cep telefonu aldım.1 ay dolmadan telefon geldi.2 gün sorunsuz kullandım.Fakat 3.günden itibaren telefonda şarj problemi ve kendi kendine sürekli kapanma oldu.Shopping tv ye bilgi verdim.Değiştirilmesini istedim.Bana tele servis 0212 441 41 48 numaralı bir iletişim bilgisi verdiler.Onlarla irtibata geçmem gerektiğini bir sorun varsa ücretsiz garantiden düzeltileceğini söylediler.İrtibata geçtim TELE SERVİS ile telefonu göndermem gerektiğini söylediler.21.12.2012 tarihinde servise gönderdim.1 ay sonra servis kullanıcı hatasından dolayı garanti dışı ve 50.00 TL tamir ücreti talep etti.Bende geri iade edilmesini istedim.Telefon 1 ay 6 gün sonra bana bataryası şişirilmiş,vidaları sökülmüş olarak geri geldi.Shopping Tv ile tekrar görüştüm servis ile halletmem gerektiğini hukuki işlem hakkımı kullanabileceğimi söyleyerek telefonu kapattı.Ben mağduriyetimin giderilmesini istiyorum.Fatura numarası:820424 Tele servis kayıt numarası 2827...Satış sonrası destek ve hizmet bu olsa gerek...Gereğini bilgilerinize rica ederim.

Emel B.

Samsung markasının ucuzluğu

Telefonumu 12,01,2013 tarihinde Aydın, Adnan Menderes bulvarındaki Samsung yetkili servisine ekranın da ki lekenin giderilmesi için verdim 28,01,2013 tarihinde arayıp sorunun giderildiğini söylediler almaya gittiğimde ekranın hala bir noktasındaki lekenin giderilmediğini gördüm ve neden olduğunu sorduğumda dokunmatik ekran değişiminde toz girmesi olarak söylediler ve lekenin ekrana işlediğini giderilemediğini belirttiler. müşteri hizmetleri de 30 dakikalık görüşmeden sonra bana sadece bilgi verdiler sorunuma bir çözüm üretemediler. sorunun kullanıcı hatası olmadığı halde telefonumun ekranındaki hatayı düzeltmiyorlar.


Emrah Y.

samsung 130 ekran plazma tv 2 saatten fazla sakın ha izlemeyin

2012 yılı mart ayında TEKNOSADAN samsung 130 ekran plazma tv aldım 7 ay sonra ekranın üst ve alt köşesınde piksel hatası oluştu başka kanala geçınce powertürk trt1 yazısının sönük bir sekilde görmekteyim teknosa ve samsung yetkilı servislerımle uzun ve mücadeleci çabalarıma rağmen bir sonuca ulaşamadım. Çünkü bu tür arıza kullanıcı kaynaklı imiş 2 saatte bir kanal değiştirecekmişim kabahat bende neden sormadım ki?? hangi kanalları müsade ediyorsunuz ne kadar süre ile tv izlemeyeyim diye samsung işte dünya markası bana bu şekilde cevap veriyor aynı kanalı 2 saatten fazla izlemeyin diye var mı böyle birşey yaa kafa buluyorlar bu işi mahkemeye taşıyacağım bide utanmadan reklam veriyor TEKNOSA..


Semih Ö.

Turkcell

türkcell kontörlü hattıma 150 tl lık fatura göndermiş. bir de yasal takibe başlayacağız diye msj atmış. mağduriyetimin giderilmesi için yardımızı rica ediyorum. saygılarımla


Esra S.